102 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Pik alle griep mee, altijd net op het moment dat de medicijnen het wel even ...
Oh dat is echt gewoon niet fijn ziek zijn en dan nog enz ziek worden door de griep :( Zo spannend jullie eerste of tweede kindje? Ik ben de 15e uitgeteld dus je loopt een dagje voor haha, wat leuk zeg!!

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Oh dat is echt gewoon niet fijn ziek zijn en dan nog enz ziek worden door d ...
2e kindje! En jij? Bij de eerste was alle 'sores' klaar na 12 weken😂! Maar (sorry) het is fijn om te lezen dat er meer dames hetzelfde meemaken! Beetje steun aan elkaar🤗!

4 jaar geleden

Reactie op Margaretha-24

Wat leuk ik ben ook 14 juli uitgerekend als de medische 20 weken echo goed ...
Wat leuk!! Ik vind de 20 weken echo nog wel spannend hoor dit keer🙈! En waarom, geen idee..

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

2e kindje! En jij? Bij de eerste was alle 'sores' klaar na 12 weken😂! Maar ...
Ik krijg ook mijn tweede. Klopt ik herken het helemaal! Daar heb ik geen nip-test gedaan en dacht ik nergens overna, maar nu..... Vind de 20 weken echo ook wel spannend hoor! We staan er niet allemaal voor gelukkig en kunnen het hier fijn delen 😊

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Wat leuk!! Ik vind de 20 weken echo nog wel spannend hoor dit keer🙈! En wa ...
Jaa ik ook alleen hebben wij met de nipt test slecht niet gehad dus is 50/50 kans dus in extra spannend

4 jaar geleden

Phoe, heftig hoor! Sterkte ermee!

4 jaar geleden

Reactie op Margaretha-24

Jaa ik ook alleen hebben wij met de nipt test slecht niet gehad dus is 50/5 ...
Ooh extra heftig! Zal voor jullie duimen!

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Ooh extra heftig! Zal voor jullie duimen!
Dankjewel xx

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Ik heb eerst ene gehad waar ik de naam niet meer van weet, toen emesafene, ...
Hey Romy, Ik heb ook lang gebraakt en die primperan onzin voorgeschreven gekregen, hielp niks! Totdat ik Navalit kreeg, merkte gelijk verschil. Misschien helpt dat jou ook?! Succes!

4 jaar geleden

Reactie op mamc

Hey Romy, Ik heb ook lang gebraakt en die primperan onzin voorgeschreven g ...
Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts. Ik zal dan vragen voor navalit. Dankjewel!!!!

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Poeh pittig! Hopelijk kom je met hulp van de diëtiste aan! Ben ik blij dat ...
Hoe is de 20 weken echo gegaan?? Weet je al wat je krijgt?

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Hoe is de 20 weken echo gegaan?? Weet je al wat je krijgt?
Goed! Hebben nu al een klein dwarsliggertje, dus ze had heel veel moeite om alle punten in beeld te brengen! Moesten tussendoor ook even half uur door de stad lopen in de hoop dat kindje ging draaien😂! Buikje was wel wat aan de kleine kant, maar nog niets om ons nu zorgen over te maken! Tegen alle verwachting in, weten we inderdaad dat we nog een zoontje krijgen😍! Mijn man wou het eerst echt niet weten😂! Hoe is het met jou? Nog wat aan de huisarts gehad? En wanneer heb je 20 weken echo?

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Goed! Hebben nu al een klein dwarsliggertje, dus ze had heel veel moeite om ...
Oh wat fijn dat alles goed is gegaan, is toch een hele opluchting he! Oh nou hier nog een die niet mee wilde werken. Handen voor zijn gezicht dus hebben flink liggen duwen. Uiteindelijk wel gelukt. Wat we krijgen weten we vanavond pas als onze zoon de doos openmaakt, zie ik welke kleur ballonnen eruit komen. Echt leuk dat jullie een tweede zoontje krijgen! Kunnen ze lekker samen spelen! 🥰 Nu ik weet dat alles goed is met de kleine hoop ik stiekem op een meisje, maar een jongen lijkt me leuker voor onze andere zoon.

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Oh wat fijn dat alles goed is gegaan, is toch een hele opluchting he! Oh n ...
Ooh super! Fijn dat alles goed is! En wat leuk dat jullie op die manier het geslacht gaan weten! Ik had ook wel even gehoopt op een meisje, maar dit is ook helemaal prima zo🤗! Nu kunnen we flink gaan brainstormen over namen enzo😅!

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Ooh super! Fijn dat alles goed is! En wat leuk dat jullie op die manier het ...
Meisjesnaam heb ik al, alleen de jongensnaam vind het erg lastig... Maar goed we zullen vanavond wel zien wat het wordt, haha anders lang en veel denken!!

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Ik heb eerst ene gehad waar ik de naam niet meer van weet, toen emesafene, ...
Ik heb hetzelfde gehad. Ben nu 23 weken en tot 15 a 16 weken helemaal niks binnen kunnen houden. Heb 4 keer aan het infuus gelegen (meerdere nachten) en nog steeds af en toe overgeven. Begonnen met de emasafene hierna primperan en cyclizine zetpillen. Hielp weinig totdat ik in het ziekenhuis de cyclizine zetpillen in combinatie met Haldol druppels (remt het braakcentrum in de hersenen) voorgeschreven kreeg. Alsof toen ineens het omslagpunt er was en alles rustiger werd, ik meer energie kreeg en door de druppels weer kon eten en drinken. Misschien kun je hier is naar vragen bij je behandelaar/verloskundige/gynaecoloog. Het blijft toch steeds uitproberen wat helpt. Hopelijk vind je snel iets waardoor je alsnog een beetje kunt gaan genieten van je zwangerschap! Zet m op!

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Meisjesnaam heb ik al, alleen de jongensnaam vind het erg lastig... Maar go ...
Hoe is het gegaan🤗? Hier zelfde 'probleem', meisjesnaam hadden we ook al! Maar hebben nog zo'n 20 weken te gaan😅!!

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Hoe is het gegaan🤗? Hier zelfde 'probleem', meisjesnaam hadden we ook al ...
Wij krijgen er ook een zoontje bij! Was leuk en gezellig! Moet er even aan wennen, maar komt goed haha! Nu op naar de namenjacht.

4 jaar geleden

Reactie op romylassauw

Wij krijgen er ook een zoontje bij! Was leuk en gezellig! Moet er even aan ...
Gefeliciteerd! Wel grappig dat we dat soort van hetzelfde ervaren😂!!

4 jaar geleden

Reactie op CvB-24

Gefeliciteerd! Wel grappig dat we dat soort van hetzelfde ervaren😂!!
Haha ja ben blij dat er nog iemand is met hetzelfde ☺️ Ik zal af en toe je wel een berichtje sturen om te kijken hoe het gaat!