7 Reacties

2 jaar geleden

Via het instagram account vroedvrouw margot en haar website vraag de vroedvrouw kun je hier heel veel informatie over vinden!

2 jaar geleden

Zelfde hier.. kijk even mee

2 jaar geleden

Zoiets heeft 'VBAC' op zn engels. Vaginal birth after csection. Als je niet schrikt van bevallingsfilmpjes, dan zou je @badassmotherbirther op kunnen zoeken op instagram. Zij heeft hier een aantal prachtige video's van op staan! Misschien kan dat je gerust stellen. Daarnaast idd vroedvrouw margot. Zij legt lekker duidelijk de feiten uit. En om je even gerust te stellen: het kan vaak prima!

2 jaar geleden

Mijn zus heeft bij de eerste een spoedkeizersnee gehad en bij de tweede een normale bevalling, dat is allemaal goed gegaan. Ik heb een geplande keizersnede gehad en dat wil ik nu weer. Ben juist bang voor het herstel na een gewone bevalling 😅.

2 jaar geleden

Reactie op jessynaomi

Mijn zus heeft bij de eerste een spoedkeizersnee gehad en bij de tweede een ...
Haha, zo zie je maar weer iedereen denkt er anders over. Ik vond het herstel van een geplande keizersnede tegenvallen…

5 maanden geleden

Edit : inhoud verwijderd . Het maken van reclame voor een podcast is niet toegestaan . Jaleesa|Moderator

4 maanden geleden

Mijn zoontje is via een keizersnede geboren om dat hij in een stuitligging lag. En toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik een normale bevalling gehad.