6 Reacties

2 jaar geleden

Hier is ook alles grappiger dan slapen. We zitten soms zelfs tot 23 uur door te klungelungen. Mega irritant. Zal wel een fase zijn. Moe maken lijkt nog niet echt te helpen

2 jaar geleden

Ja ik hoef dus niet naar hem toe… Er zijn avonden dat ik hem niet hoor, maar op de babyfoon zie dat hij wakker ligt en naar het plafond te staren. En sommige avonden hoor ik hem wel en ligt hij gewoon te kosten. Maar ik ga nooit naar hem toe, want dan denk ik dat hij helemaal niet meer ga slapen. Uiteindelijk rond 20:30/21:00 geeft hij op en valt hij in slaap. Maar dat lijkt me best laat voor een dreumes?

2 jaar geleden

Kosten = kletsen

2 jaar geleden

Hier onze dochter van 20 maanden precies het zelfde! Ligt gerust 1,5 2 uur wakker in bed savonds. Slaapt sochtends ook uit tot 8/9 uur. Zolang ze rustig ligt in bed maak ik me er geen zorgen over. Wanneer t resulteert in slaapproblemen gaan we verder kijken. Voor nu slaapt ze smiddags 1,5/2 uur en slaapt ze de nachten door, dus geen klagen. Wanneer hij rustig ligt en z’n middag dutje goed doet, hoezo zou je het dan willen veranderen?:) Kon niet uit je verhaal halen of je slaapproblemen ervaart 🤭

2 jaar geleden

Nou het “probleem” dus het zo lang over in slaap vallen doen… Doorgaans is het 20 min las ik, dus 1-5 tot 2 uur lijkt me wel vervelend voor hem? En hij heeft het niet altijd gehad? Zeker als die dan een keer vroeg wakker wordt in de ochtend, heeft die wel een kort nachtje gehad…

2 jaar geleden

Hier ook een paar avonden in de week dat hij later pas in slaap valt. Misschien heeft ie wat meer prikkels gehad wat ie moet verwerken? Ik maak me er ook geen zorgen om, hij kletst dan lekker met z’n knuffels en valt vanzelf in slaap. En ook als ze liggen rusten ze wel uit! Het zal wel een fase zijn haha, maar zolang het geen schreeuwen of huilen is zou ik me er niet te druk om maken. Mijn zoontje is ook van juli 2020!