22 Reacties

4 jaar geleden
Lippen tuiten om het randje en dan een drinkbewrging maken met je lippen, dan komt er drinken uit.
Bijna hetzelfde als een gewone beker.
Onze dochter drinkt er super goed uit, waardoor gewone beker ook goed lukt. En daarmee is het inderdaad nog wat meer knoeien en wennen, hahaha

4 jaar geleden
Klopt dat ze er aan moeten zuigen mijn dochtertje had heel gauw door alleen verslikt ze zich soms dat in een keer veel binnen krijgt

4 jaar geleden
Hoi! Herkenbaar verhaal. Wij hebben een 360 graden beker en een rietjes beker gekocht om te proberen. Rietje lijkt ze helemaal niets van te snappen en de 360 graden beker bijna niet. Echt zuigen hoeft niet, maar wel je mond goed dicht doen voor een slokje en dan komt er vrij weinig uit. Inmiddels drinkt ze wel bijna een heel glas leeg (met hulp). Dus wij blijven beide aanbieden, knoeien met gewoon glas en oefenen met de 360 graden beker. Dat laatste omdat ze wel erg van zelfstandigheid houdt dus gun het haar wel dat ze het snapt en zelf kan bepalen met drinken. Blijft een zoektocht vind ik!

4 jaar geleden
bij mij (10 mnd) speelt ze alleen nog met de bekers en bijt ze erin (360 graden beker en tuitbeker) maar snapt nog niet dat hij naar achter moet om uit te drinken, mag ook niet helpen van der haha. ik blijf hem gewoon geven, wie weet kijkt ze het op gegeven moment van andere kindjes op creche af.

4 jaar geleden
Wij hebben ook een 360 beker voor onze dochter van 10 maanden.
Ze heeft er eerst lang mee gespeeld (de kleur is natuurlijk ook leuk enzo) en af en toe kreeg ze perongeluk een slokje binnen en was ze helemaal verbaasd 😅
Dat vond ze steeds leuker en leuker en nu kan ze er heel goed uit drinken.
Vaak drinkt ze een paar slokken heel goed, en dan gaat ze er mee klooien, dan laat ze het water weer uit haar mond lopen of gaat zitten spetteren enzo.
Ze kan ook goed uit een rietjes beker drinken, dit had ze wel sneller door... Maar hier het zelfde verhaal, als ze geen dorst meer heeft gaat ze spelen met het water in haar mond.
Ze vind het ook geweldig als ze uit mijn glas of kopje een slokje water of thee mag drinken. Maar dan hou ik wel zelf de mok vast!

4 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties! Als ik dit zo lees blijf ik gewoon de open beker aanbieden en langzaam opbouwen met steeds een beetje meer water. Vind het sonde om zo'n beker aan te schaffen waar hij dan weer uit moet leren drinken hoewel hij al goed uit een gewone beker kan drinken 😁 Nogmaals bedankt!

4 jaar geleden
Reactie op Smt82
Met tuinhekje bedoel ik uiteraard tuitbeker 😅
Anders een beetje lastig dr ...
Ik ging er al wel vanuit dat je je kindje niet uit een tuinhekje liet drinken 😜🤣

4 jaar geleden
Reactie op Smt82
Haha nee zo zielig... allemaal splinters in dr lip😅🙈🤣
Ook erg zwaar om te tillen voor zo'n kleintje denk 🤣

4 jaar geleden
Reactie op Naomii
Hier werkt het perfect! Ging eigenlijk vanzelf. Wij hebben hem bij de actio ...
Ohh die heb ik niet gezien!
Zal eens kijken bij de action! Voor €2,50 is geen weggegooid geld haha

4 jaar geleden
Reactie op Naomii
Hier werkt het perfect! Ging eigenlijk vanzelf. Wij hebben hem bij de actio ...
Is het deze? Kan dat handvat er ook af? 😁

4 jaar geleden
Reactie op Smt82
Ziet er hetzelfde uit als die van t kruitvat. Bij deze kan het wel. Als je ...

Oh das weer een andere dan ik gevonden had.. miss ondertussen veranderd 😅 wel zelfde prijs. Bedankt!

4 jaar geleden
Reactie op Smt82
Ik had aangegeven dat ze m aan de kant gooide maar na dit topic dacht ik ac ...

Ahh wat een dotje 🥰 ik ga het voor 2,50 ook maar eens proberen.