10 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde sinds 3 dagen en ze ligt ook al helemaal ingedaald. Hoort er idd bij als ze ingedaald zijn en je krijgt nu soort oefenweeen
5 jaar geleden
Hoi,
Ik heb precies dezelfde kwaaltjes. Bij mij was ons zoontje al vanaf wk34 ingedaald en sinds 34+5 heb ik deze klachten. Ben nu 36+2. Sommige zeggen dat het gaat gebeuren als je dit voelt, maar ik loop er al twee weken mee.
Mijn vk zegt dat het lichaam er zich wel voor aan het klaarmaken is, alleen dat het nog wel nog even op zich kan laten wachten. Ik heb bijvoorbeeld wel de drang om meer te poepen, doe dit ook vaker en soms wat waterig (lekker onderwerp haha). Het is inderdaad soms vervelend en de menstruatiepijn en de krampen die ik al heb, zijn soms heel vervelend. De baby drukt inderdaad tegen meer aan omdat hij lager ligt, zo plas ik soms ook drie keer per uur, jippie!
Ik zie het maar als iets positiefs, je lichaam is zich aan het klaarstomen en dat is een goed teken! Succes nog met de laatste loodjes 馃挭
5 jaar geleden
Vanaf vandaag toch ook een gek gevoel. Merk dat de kleine ook wat rustiger is. Heb een "scherp" gevoel in de beide flanken wat af en toe uitstraald naar me anus. Vreselijk moe ook. Iemand die dit herkend? Ben morgen 36 weken.
5 jaar geleden
Precies dit gevoel ja.. inmiddels paar dagen verder en is het weer minder. Volgens verloskundige puur de druk die erop staat/voorbereiding op de bevalling
5 jaar geleden
Heb dit al 2 weken. De vroedvrouw kwam vandaag langs en het ziet ernaar uit dat ons klein meisje nog geen zin heeft om ter wereld te komen.... Ben nu 38 weken.. Vroedvrouw zei dat dit allemaal voorbereiding is 馃槉