83 Reacties

5 jaar geleden

34,5 week! 25 juli uitgerekend :) nog 1,5 week werken maar ben echt zooo benieuwd!

5 jaar geleden

10 juli! Ik lig ook al uren wakker. Spannend hè, ik ben ook zo benieuwd/ bang/ blij/ moe

5 jaar geleden

Morgen 37 weken! Maar nog heel veel afleiding van mijn zoontje van 2. Heel benieuwd hoe hij straks gaat reageren op zijn nieuwe zusje. En blij als het erop zit, pittig met een klein peutertje erbij 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Laurasia

10 juli! Ik lig ook al uren wakker. Spannend hè, ik ben ook zo benieuwd/ ba ...
Leuk! Ik ben ook 10 juli uitgerekend 😀 begin nu wel spannend te vinden maar voor de rest voel ik me nog fit. Ben zo benieuwd wanneer de kleine komt 🥰

5 jaar geleden

Begin vandaag met 35weken. Moet zeggen ik nu al spannend vind, heb ook nog een hevig peutertje van 2 rondlopen dat 3 dage op de week naar de kribbe ga. Maar wel elke dag wakker is om 6u en zeker nu met potje te oefenen is hij zelfs voor de wekker van de papa wakker. Vorige keer ben ik ingeleid op 41+2 met 4 cm opening. Nu weet ik het toch Nie buik is strakker en met dat mijn zoontje gepakt wil of als die smorgens bij je ligt tege buikstamp (onbewust vaak) of zich rechtduwd. Ga vrijdag toch eens eve extra naar de vroedvrouw

5 jaar geleden

Ik voel me 37 week. Telt dat ook?🤣

5 jaar geleden

Reactie op Sophie tut

Begin vandaag met 35weken. Moet zeggen ik nu al spannend vind, heb ook nog ...
Ook al wakker elke ochtend tussen 5 en 6 uur. Mannetje hier (bijna 2) oefent ook op potje en het gaat fantastisch! Succes vrijdag

5 jaar geleden

Ik ben uitgerekend voor 10 juli van een eerste kindje 💙 Dus bijna 37 weken en ik kom uit België.. Gisteren op controle gegaan int ziekenhuis met 36+4 en ik hoop dat mijn zoon zich een beetje vroeger gaat melden dan 40 weken! Zo heeft de gynaecoloog al eens gevoeld en ik had net geen 2cm ontsluiting (dus 1,5) met een half verweekte baarmoederhals die ook al de helft was verstreken (ik had 1 van 4cm en gister was die nog maar 2) Mijn man en ik zijn er helemaal klaar voor om hem te verwelkomen 🥰

5 jaar geleden

Zaterdag 37 weken... 11 juli uitgerekend... maar spannend vind ik het niet... de laatste weken veel kwaaltjes... dus zal blij zijn als ons kleine boy er is...kan niet wachten!

5 jaar geleden

Zelfde uitgerekende datum! 😃 Ik kan al weken niet meer wachten 😂 Maar geniet zo van dat kleine hummeltje in mijn buik. 💙 Grote broer kan inmiddels ook echt niet meer wachten...

5 jaar geleden

Reactie op ChezZ

Ook al wakker elke ochtend tussen 5 en 6 uur. Mannetje hier (bijna 2) oefen ...
Die van ons gaat goed met plas, ma timed zen kaka altijd al ie van potje komt. En is ook weer wat platter de laatste week. (sorry voor de beschrijving in dit onderwerp😅) Sinds de maandag sticker systeem ophange soms helpt het. Hoe doe jij het? Met of zonder pamper

5 jaar geleden

Vandaag precies 36 weken zwanger, hoop dat de kleine zich meld bij 40 weken.🙂 Vind het doodeng allemaal, bevalling en wat erna komt... 💙

5 jaar geleden

Zondag 37 weken... wordt nu echt spannend 😍

5 jaar geleden

Ik ben precies vandaag 38 weken en moet eerlijk zijn begin nu wat krampjes te krijgen.. 😍

5 jaar geleden

Ik ben vandaag ook 37 weken zwanger en was ook voor 8 juli uitgerekend. Maar het babytje zal vroeger komen door, zwangerschapscomplicaties namelijk zwangerschapscholestase en een hoge bloeddruk. Dus wij tellen af want vrijdag 19 juni word ik ingeleid! Veel succes iedereen!

5 jaar geleden

Ook hier vandaag 37 weken 🥰. Gelukkig niet meer zo heel lang wachten nu... vandaag over een week wordt ik ingeleid... erg nieuwsgierig!

5 jaar geleden

Hier hetzelfde! 7 juli uitgerekend

5 jaar geleden

Ik had afgelopen zondag die mijlpaal. Vond het echt wel even een dingetje. Deze jongen moet alleen nog even blijven zitten want dit weekend hebben we al 2 verjaardagen in het gezin en ook nog Vaderdag. Dus is druk genoeg 😅. Na dit weekend mag ie van mij komen. Maar aangezien ie nog wel wat ruimte heeft verwacht ik hem niet voor de 40 weken. Eerder erna

5 jaar geleden

Ohh spannend dames. Ik moet nog een weekje dan mag ik gaan aftellen. Ik wens iedereen heel veel succes toe mocht het komende tijd toch ineens gaan gebeuren👍🏻🥰

5 jaar geleden

6 juli uitgerekend ! Elke nacht denk ik ooo wanneer gebeurd het nou 🤣