7 Reacties

5 jaar geleden

Veel knuffelen en hangen zeker? De buik drager is echt een optie.. meer aandacht geven. Na een tijdje raken ze weer gewent aan een ander ritme. Tis voor jou een goed moment om dag en nacht ritme te oefenen. Dan gaat ze dat ritme volgen.

5 jaar geleden

Ik volg even. Ons ritme was heel goed. Maar de heledag door aan de borst. Knuffelen. Wil niet alleen in de box slapen gaat vreselijk alleen bij mij. Normaal ligt hij nu oo bed maar met geen mogelijkheid in slaap te krijgen. Word een lange nachy ben ik bang😅😅
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Lang leve de schommelstoel en de 4moms om even je eigen ding te kunnen doen.

5 jaar geleden

Heeft bij ons idd ook een paar dagen geduurd, lekker veel aandacht geven, je er gewoon even bij neerleggen dat het zo is. sinds gister weer helemaal oke! Ik heb veel gewandeld met de draagzak, heerlijk! Ben btw nooit gestopt met haar wegleggen, in eigen bedje etc. Dat ben ik gewoon blijven doen en blijven proberen zodat ik iig dat ritme vast hield, beter voor haar. Ze wou dit alleen niet dus haalde haar er steeds ook weer uit haha.

5 jaar geleden

Enige dat je kunt doen is gewoon je kindje heel dicht bij je houden. Doen wat ze nodig heeft, ze geeft het duidelijk aan :) een baby heeft op die leeftijd nog geen ritme en je verpest ook niks met ff het ritme los te laten dat jullie eventueel vasthouden (of het heel minimaal doen). Responsief zijn op haar noden is het enige wat telt nu 💖 bij ons was dat sprongetje echt een vreselijke huildag (na 2 huilerige dagen), super vermoeiend maar het gaat over 🥰 goeie moed !!

5 jaar geleden

Gisteravond drama hier 😅 kleintje niet rustig te krijgen! Huilen huilen huilen.. uiteindelijk nog een 2e fles gegeven en haar bij me in bed, dat werkte gelukkig om 1u vannacht 🤭

5 jaar geleden

Hier resulteerde het in meer huilen en slecht drinken. Lekker veel bij je houden er toegeven aan, kleintjes hebben je hard nodig met zo'n sprongetje