Hoi allemaal,
Ik ben nu 8 weken zwanger van mijn 2e kindje en waarbij ik bij mijn eerste pas een klein bolletje kreeg vanaf 14 weken, is mijn zwangerschap nu al niet meer geheim te houden. Hebben meer mensen daar last van?
Ik begon eerst nog te twijfelen of het er geen 2 waren, maar op de echo was er echt maar 1 zichtbaar. Houdt me hart vast hoe dit voortzet naar de 40 weken hahaha
Pff ik ook! Op mijn werk geef ik veel therapie in het water, valt niet te camoufleren in een badpakkie dus 😟. Hopelijk gaat niemand het doorhebben tot mijn familie en vrienden het weten met kerst.
Ik heb ook hetzelfde met 8 weken 3 dagen. Zwangerschapsbroek is al gekocht. ...
Ja precies hier ook echt al zeker een week á 2 weken overgestapt op de zwangerschapsbroeken. Dit zorgde voor minder druk waardoor de misselijkheid ook afnam gelukkig
Pff ik ook! Op mijn werk geef ik veel therapie in het water, valt niet te c ...
Oh dat is inderdaad heel lastig! Wij hebben besloten het maar eerder bekend te maken, geeft rust dat je gewoon rond kan lopen zonder dat je de vragende blikken ziet 😅
Hier ook zwanger van de 2e, nu ook 8 weken en kan het ook niet meer verbergen. We hebben het daarom tijdens sinterklaas al vast verteld aan de familie.
Oh dat is inderdaad heel lastig! Wij hebben besloten het maar eerder bekend ...
Jaa begrijp ik! Wij hebben allerlei dingen al laten drukken om het bekend te maken met kerstdiner dus ik hoop maar dat niemand het opvalt! Wel een opluchting hè, als iedereen het weet!
Jaa begrijp ik! Wij hebben allerlei dingen al laten drukken om het bekend t ...
Oh dan hopen dat het snel kerst is! Duim met je mee ☺️ Maar klopt inderdaad, al krijg je nog wel het bekende oh durf je het wel al te vertellen verhaal. Maar goed het kan altijd misgaan en daarnaast dan zou je dus alleen slecht nieuws mogen delen, onder de 13 weken. Nee wij zijn er helemaal blij mee en men mag het weten ♥️
Ik ook! 8 weken en al een buikje. Dit is weliswaar niet zo zeer mijn baby buikje maar iets dat darmenbuikje word genoemd. Omdat de darmen worden opgeschoven om ruimte te maken voor je groeiende baarmoeder word je buik rond. Inderdaad heel lastig te verbergen. Ik heb het ook al aan meer mensen verteld dan ik eigenlijk wilde, maar je kan er soms niet omheen. En het lucht enorm op dus eigenlijk vind ik het helemaal niet erg!
Ik ben echt al enorm...nou uhhj mijn buik dan( voor 10 weken) Ik heb het iedereen verteld met 9 weken want mijn buikje is niet te verbergen. Ik was op mijn werk steeds bezig of ze mijn buik zagen. Vest er weer overheen.. Fijn dat ik me daar niet meer druk over hoef te maken.
Ik ben 8 weken en 1 dag.
Heb al vanaf week 5 zwangerschaps broeken aan.
Ben nu zwanger van de 6de.
Heb ook al een enorme buik en darmen buik dat dan wel.
Ik was hiervoor 35 kilo afgevallen en had een platte buik dus daarom zal het nu wel extra opvallen ofzo.
Er zib al best veel mensen die het weten.
Maar ik probeer het nog wel te verbergen maar dat gaat zo moeilik.
Ik ook, 8,6 van 2e kindje. Ik heb gister even foto's opgezocht van de eerste zwangerschap. Nu echt veel meer buik dan toen. Scheelt voor mij wel een aantal jaar, dus denk ook dat het aan mijn leeftijd ligt misschien. Nu 37, toen 29.