50 Reacties
4 jaar geleden
Bij mij is het ook afgenomen. Heb half jaar geleden ook mk gehad. Toen waren ineens ook alle symptomen verdwenen dus dit maakt me af en toe ook wel onzeker. Maar dan komt er weer een vlaag misselijkheid of moet ik weer vet vaak plassen en dat stelt me dan weer een beetje gerust.
4 jaar geleden
Bij mij is het ook afgenomen. Heb half jaar geleden ook mk gehad. Toen ware ...
Oh en ik ben nu precies 9 weken
4 jaar geleden
Ik ben tot nu toe gezegend met enkel enorm vermoeid en zere borsten; rond week 6 en 7 1,5 week slecht kunnen slapen en gehele periode soms flinke steken in de buik. Maar verder niet misselijk of beperkt in doen en laten. We lopen precies gelijk: ik ben vandaag ook 9+1. Afgelopen dagen zijn mijn "klachten" ook afgenomen: ga al 3 dagen achter elkaar rond 00.00 naar bed, minder pijnlijke borsten etc. Denk toch dat het bij iedereen anders is, op de echo afgelopen dinsdag zag alles er goed uit dus ik probeer me geen zorgen te maken. Als het zo blijft en je vertrouwd het niet dan bel je je vk toch even? Misschien kan zij je gerust stellen, zonde om je in zo'n mooie periode (onnodig) druk te maken! Succes! :)
4 jaar geleden
Bij mijn 2e kindje precies t zelfde gehad en er loopt nu een heel vrolijk kereltje van net 1 rond dus hoeft helemaal niks te betekenen hoor!!
4 jaar geleden
Ik ben 9+1’weken en de symptonen nemen ook af sinds een paar dagen. Dus k denk dat het normaal is.
Heb ook sinds week 4 enorme last gehad van alle symptonen maar nu is het beter vooral de misselijkheid en buikkrampen
4 jaar geleden
Reactie op anouk3004
Ik ben tot nu toe gezegend met enkel enorm vermoeid en zere borsten; rond w ...
Ik heb gelukkig donderdag een echo, verder probeer ik me nu niet teveel zorgen te maken want het is niet zo dat ik ineens nergens last meer van heb, ik voel nog wel iets gelukkig
4 jaar geleden
Reactie op Larrissa
Ik heb helemaal geen symptomen qua misselijkheid, alleen last van moeheid e ...
Ik ben 6w 2d zwanger en heb ook geen misselijkheid (kloppen het even af) ik heb enkel dat ik extreem veel plas, moe ben en beetje last van me darmen en zere borsten. Het komt vast goed elke zwangerschap is anders voor mij is dit immers wel de eerste keer maar ik lees zoveel verschillende verhalen dat ik me eigenlijk niet echt zorgen maak🙈 ik heb 16 Dec me eerste echo ik hoop dat de 23ste voor jou ook snel om de hoek Staat en alles goed is! 😊
4 jaar geleden
Heel normaal aldus mijn verloskundige. Ik heb hetzelfde, ben nu 10 weken en bijna niet meer misselijk en geen zere borsten meer. Soms een paar dagen wel en dan weer een paar dagen helemaal niet. De een went ook eerder aan het HCG in je lichaam dan een ander. Meestal zijn de klachten met 12 weken weg. Heb zelf al 2 echo's gehad en alles dik in orde
4 jaar geleden
Van mijn 2 jongens heb ik agenda's bijgehouden met symptomen. Bij beide voelde ik me vanaf 9 weken weer opknappen en stuk fitter en minder misselijk.
Vorig jaar een miskraam gehad. Hartje was gestopt bij 10.5. We kwamen daar een week later met de echo pas achter. En ik voelde me tot de dag van curretage beroerd moe brak en misselijk. Kindje was toen al 2 weken niet meer in leven maar symptomen bleven.
Dus.... het zegt niks!
4 jaar geleden
Het wil niks zeggen.. ieder lichaam en zelfs iedere zwangerschap is anders!
Dit is mijn 3de zwangerschap en heb al bijna 8.5 week amper symptomen.. Ik ben alleen moe, af en toe hoofdpijn en alleen toen was ik misselijk, pijn me onderrug.
In mijn vorige zwangerschappen was ik zo ziek en misselijk en van alles last en dit is beide keren fout af gelopen.
Dus probeer te genieten van je zwangerschap nu want je maakt je druk en stresst en dat is wel het laatste wat je nu kan gebruiken.
Moeder natuur heeft alles al bepaald.. Ik kwam met de termijn echo er achter dat me zoontje een open schedeltje had en dit is in week 4 al gebeurd. Dus snap je onzekerheid, maar je kan er niks aan veranderen of je nou stresst of niet op dit moment.
4 jaar geleden
Ik ben nu 9+5 en ik heb precies hetzelfde, al sinds zeker 1/1,5 week. Het maakt mij ook heel onzeker. Volgende week de 2e echo, heel spannend vind ik het! Ik ben hier gisteravond even op gaan Googelen en ik las dat het wel vaker voor komt rond die termijn. Ik probeer me er dan ook niet te druk over te maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. ☺️
4 jaar geleden
Probeer je niet te druk te maken.
Heel moeilijk snap ik.!
Ik nu zwanger van de 6de en heb voor het eerst sympthomen zere borsten mega zere tepels. Erg moe veel wanneer snachts veel plassen hoofdpijn.
Bij de eerste wist ik pas na 5 mnd dat ik zwanger was.
bij de tweede 4mnd
3de iets eerder
Daarna miskraam bij 16 weken wist niet dat ik zwanger was.
En nummer 5 was ik 30 weken tenminste ze konden niet exact bepalen omdat kindjes njet even snel groeien hebebn ze gezegt 30 maar kan ook 28 of 32 zijn geweest.
Nu weet ik het vandaag dag 1.
9 dec de eerste echo
VRIEND
4 jaar geleden
Ik haak hier ook even aan. 10 weken geleden een miskraam gehad met zeven weken. Mijn testen werden toen zwakker en mijn klachten namen af. Daarnaast had ik steeds buikpijn aan één kant.
Ik ben nu ergens tussen de 9 en 10 weken en heb weer minder klachten. Aan de ene kant ben ik dankbaar, aan de andere kant vind ik de misselijkheid ook wel rust geven... Vorige week was het ook even minder qua misselijkheid.. en toen kwam het na een paar dagen met volle kracht weer terug. Volgens mij geeft het lichaam soms een flinke stoot hormonen af, wat zorgt voor golven van klachten.
Verder lees ik dat je lichaam als het goed is ‘went’ aan de hormonen na een tijdje. Rond week 10 neemt de placenta het over, waardoor je ook soms minder klachten ervaart... alles is dus mogelijk. We moeten maar vertrouwen hebben dat het waarschijnlijk allemaal wel goed komt 🍀