50 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Eva1990

Met Kerst 10+1 (2e kindje), leek ons een mooi moment om het te vertellen. O ...
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu 11+2 En pas 3 jan termijn echo. En sinds 11 week geen misselijkheid meer alleen wel erg moe nog verder heb ik hoofdpijn gekregen ook sinds 11 week😑 ik word er best onzeker van!

4 jaar geleden

Reactie op Eva1990

Met Kerst 10+1 (2e kindje), leek ons een mooi moment om het te vertellen. O ...
Wij gaan het ook met kerst vertellen. De termijnecho staat gepland voor 27 dec, maar ik zat inderdaad een beetje met dezelfde onzekerheid. Daarom heb ik mijn verloskundige gevraagd of ik nog voor kerst even langs zou kunnen komen voor een echo. Nu mag ik morgenavond langskomen. Ik ben echt zo benieuwd! Je wilt toch zeker weten dat alles goed is als je het vertelt. In ieder geval veel plezier met het vertellen van jullie wonderlijk nieuws ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Bloem115

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu 11+2 En pas 3 jan termijn echo. En sind ...
Ooh dit had ik ook, word je echt onzeker van :( ik moest bijna elke dag overgeven smorgens en toen twee dagen hoofdpijn gehad en daarna bijna niet meer overgegeven (moet ik eigenlijk blij mee zijn maar het voelt een soort niet goed) toch probeer ik vertrouwen te houden !! Ik heb vrijdag weer een echo

4 jaar geleden

Reactie op Kabuya

Zooo herkenbaar!! Heb me wekenlang zooooo misselijk gevoeld en heel moe! Ko ...
Veel sterkte 😔 Het is zo geruststellend om het hartje te zien kloppen, maar zodra je in de auto zit kan het al zijn gestopt met kloppen. Zo onwerkelijk om het te geloven gewoon. Bij ons is het hartje ook gestopt bij ong 7,5 week. Hoe gaat het nu met je? Heb je de miskraam al gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Mrs20

Veel sterkte 😔 Het is zo geruststellend om het hartje te zien kloppen, maa ...
Wat verdrietig voor jullie ook. Ik voel met je mee. Het gaat wel steeds beter merk ik (als in ik barst niet meer gelijk in tranen uit als iemand me knuffelt). Het bloeden is zondag langzaam aan begonnen, kan het nog opvangen met inlegkruisje. Vrijdag staat de curettage gepland. Hoe is het bij jou? ❤

4 jaar geleden

Reactie op Kabuya

Wat verdrietig voor jullie ook. Ik voel met je mee. Het gaat wel steeds bet ...
Ik heb vorige week zondag de miskraam gehad. Had mijn lichaam zelf de tijd gegeven. Gisteren had ik een echo terwijl de bloeding nog niet was gestopt. De verloskundige had moeite met het beoordelen van m’n baarmoeder en voor haar leek het alsof er nog restweefsel zit. Ben doorgestuurd naar de gynaecoloog en moet op een oproep wachten. Mentaal gaat het iets beter. Was 2 weken thuis en werd gek van het thuiszitten, maar de bloeding was best heftig waardoor ik nog niet wilde beginnen met werken. Ben vandaag begonnen met werken en probeer ook de rest van mijn gewoonten weer op te pakken. ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Mrs20

Ik heb vorige week zondag de miskraam gehad. Had mijn lichaam zelf de tijd ...
Hopelijk wil het restweefsel toch nog loslaten bij je. Heel veel sterkte voor jullie en fijn dat je de draad weer kan oppakken!

4 jaar geleden

Reactie op Mrs20

Ik heb vorige week zondag de miskraam gehad. Had mijn lichaam zelf de tijd ...
Ik heb 29-12 miskraam gehad met MA 9 weken. Hopelijk een goed 2020 voor ons allemaal. Ik huil niet meer iedere dag maar soms komt heeft verdriet keihard binnen❤

4 jaar geleden

Ik heb nauwelijks klachten, boer alleen heel veel en zit snel vol met eten. Weet niet of ik 4+5 weken ben of 8+5 weken. Pas over 3 weken een echo.