6 Reacties
2 jaar geleden
Het constant verkouden zijn herken ik. Dat is ook heel gebruikelijk op het KDV. Het is de manier dat kinderen hun immuunsysteem opbouwen. Gebeurt het niet op de opvang, dan wel later op de basisschool.
Na een jaar nog elke week koorts en dagen niet eten is niet normaal. Ik zou idd ook een verwijzing naar de kinderarts of kinderkno vragen (lees eisen)
2 jaar geleden
Reactie op SGVS
Het constant verkouden zijn herken ik. Dat is ook heel gebruikelijk op het ...
Ik ga dinsdag inderdaad gewoon bellen. Misschien dat daar iets uit komt. En wat je zegt met het kdv klopt wel. Had het met mijn zoon ook maar niet zo lang en zo vaak als met mijn meisje
2 jaar geleden
Hier ook sinds een halfjaar enorm aan het kwakkelen. En dit uit zich ook in niet en slecht eten en zelfs afvallen. Elk virus pikt hij op, krijgt paar dagen koorts en uit zich ook weer in oor- en keelontstekingen en van alles en nog wat. Afgelopen week bij KNO arts geweest, maar amandelen verwijderen willen ze nog niet. Daarvoor moet het kindje 8x per jaar een keelontsteking hebben gehad of 8x per jaar een oorontsteking. Aldus de KNO arts
. Nog een paar te gaan dus en dus nog een paar keer een enorm ziekig kind...
2 jaar geleden
Reactie op Ilona5821
Hier ook sinds een halfjaar enorm aan het kwakkelen. En dit uit zich ook in ...
Nou dit dus. Wij hebben dit precies
Hetzelfde. Eergisteren weer naar de arts geweest. Dinsdag was ik daar stuurde ze ons weg “beetje rood aan 1 oor. Niks aan de hand”. Vrijdag bij een vervanger want ze had weer 40 graden koorts. Zware dubbele oorontsteking. Je gaat mij niet vertellen dat die er dinsdag niet zat. Oorontsteking nummer 3. Weer antibiotica en pijnstillers. Vind het zo frustrerend hoe makkelijk artsen je wegsturen met het advies om er maar weer paracetamol tegen aan te gooien. Hoe is het met je kleine man? Beetje opgeknapt?