76 Reacties

5 jaar geleden

Ik rij gewoon auto hoor! Heerlijk lekker touren 🙈 38 weken 🌹 ik zou eerder met de auto willen op dit moment dan met de fiets!

5 jaar geleden

Ik rijd nog kleine stukjes ij de auto maar geen lange eindes meer. Het is meer je eigen gevoel wat je zelf prettig vind 😁👍

5 jaar geleden

Zolang jij je goed voelt (geen weeen etc) kun je gewoon autorijden.

5 jaar geleden

Ik heb ook doorgereden zelfs op de dag van de bevalling. Toen was het al bezig (achteraf) Fiets is geen optie met bekken (dat gerammel) nu ga ik ook echt niet eerder stoppen met rijden.

5 jaar geleden

Ik rijd ook gewoon nog. 38,5 week zwanger nu. Niet hele grote afstanden, maar idd, het fietsen zie ik dan weer niet zitten 🙈

5 jaar geleden

Ik doe alles gewoon nog. Fietseb, autorijden. Zal dat ook blijven doen tot het einde.

5 jaar geleden

Ik rij ook gewoon auto 38 weekjes hier

5 jaar geleden

Het heeft er meer mee temaken hoe je de gordel draagt als je zwanger bent draag je deze anders dan als je niet zwanger bent...(Google maar eens). .#rij nog steeds zelf

5 jaar geleden

Hier 37.6 rij gewoon nog met auto en de fiets. Bij vorige zwangerschappen ook gedaan tot het eind. Ga nu alleen niet meer zo ver weg.

5 jaar geleden

Ik rij ook nog steeds, moet er niet aan denken als dat niet meer kan🙈, vorige zwangerschap ook gedaan tot 41+3, dit was een controle en gesprek voor inleiden in t ziekenhuis, had nergens last van dus gewoon zelf gegaan met de auto, doen waar je je goed bij voelt😉

5 jaar geleden

Reactie op colinda94

Het heeft er meer mee temaken hoe je de gordel draagt als je zwanger bent d ...
Ja dat doe ik ook sinds... eigenlijk al erg lang, 20 weken? Mijn gordel zit altijd vast en als ik in stap dan trek ik hem alleen over mijn hoofd. Zo heb ik de gordel niet over mijn buik alleen langs mijn schouder / borst. Maar dat is maar net wat je fijn vindt. En volgens mij mag dit officieel niet maarja

5 jaar geleden

Ik rijd ook tot het eind. Je hebt speciale gordelgeleiders voor zwangeren, die zorgen ervoor dat de gordel niet midden op je buik komen maar eronder langs gaan. Misschien handig?

5 jaar geleden

Hier ook geen held met auto rijden, maar rijd met dit weer en uberhaupt nu op het einde liever auto, dan met de fiets🙈. Naar je eigen gevoel luisteren en anders een buurvrouw of familielid/ vriendin vragen of ze even mee wil rijden.

5 jaar geleden

Ik ben nu 37+2 en rij ook gewoon nog auto en dat doe ik gewoon tot ik ga bevallen het is maar waar je je prettig bij voelt hoor 😊

5 jaar geleden

Ik rijd geen auto meer sinds vorige week. Maar dat is meer omdat mijn buik zeer doet tijdens het rijden door het schudden en schakelen enz, dus voor controles word ik weg gebracht zodat ik m'n buik goed vast kan houden tijdens het rijden. Ook ben ik niet zo groot en zit ik dicht op het stuur/airbag met m'n buik en dat vond ik ook geen prettig idee. Ben nu 40.2 weken. Daarvoor wel gewoon zelf gereden.

5 jaar geleden

Ik rij nog gewoon auto. Ben vandaag 37.2 maar als jij je er niet prettig bij voelt dan niet doen. Wel lastig.

5 jaar geleden

Reactie op ambrosiaa1955

Ja dat doe ik ook sinds... eigenlijk al erg lang, 20 weken? Mijn gordel zit ...
Je hebt een speciale haak zodat je gordel niet over je buik (over je babys hoofd) ligt. "BeSafe Pregnant gordelgeleider | wehkamp" https://www.wehkamp.nl/besafe-pregnant-gordelgeleider-16272181/?MaatCode=0000&gclid=CjwKCAjwxev3BRBBEiwAiB_PWNwUcAHLKgofD2vd1Hbga0_e5tP2-isb5ABZczbbAkl9UoEbErSx9hoCuGMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

5 jaar geleden

Ik rij nog gewoon auto hoor, kleine afstanden. Ik was gisteren uitgerekend 😊

5 jaar geleden

39 +4. Ik rij nog steeds auto (tot 50 km weg) en ook fietsen nog. Telefoon mee en in de auto kraamverband mocht het water breken.

5 jaar geleden

Ik doe ook alles nog gewoon hoor. Fietsen, autorijden etc. Alleen motor rijden doe ik niet meer nu maar dat komt ook omdat ik mijn motorpak niet meer pas haha. Bij de vorige ook alles blijven doen en was toen bevallen met 41+3. Ik zal toch boodschappen moeten doen etc.