76 Reacties
5 jaar geleden
Ik rij gewoon auto hoor! Heerlijk lekker touren 🙈 38 weken 🌹 ik zou eerder met de auto willen op dit moment dan met de fiets!
5 jaar geleden
Ik doe alles gewoon nog. Fietseb, autorijden. Zal dat ook blijven doen tot het einde.
5 jaar geleden
Reactie op colinda94
Het heeft er meer mee temaken hoe je de gordel draagt als je zwanger bent d ...
Ja dat doe ik ook sinds... eigenlijk al erg lang, 20 weken? Mijn gordel zit altijd vast en als ik in stap dan trek ik hem alleen over mijn hoofd. Zo heb ik de gordel niet over mijn buik alleen langs mijn schouder / borst. Maar dat is maar net wat je fijn vindt. En volgens mij mag dit officieel niet maarja
5 jaar geleden
Hier ook geen held met auto rijden, maar rijd met dit weer en uberhaupt nu op het einde liever auto, dan met de fiets🙈. Naar je eigen gevoel luisteren en anders een buurvrouw of familielid/ vriendin vragen of ze even mee wil rijden.
5 jaar geleden
Ik ben nu 37+2 en rij ook gewoon nog auto en dat doe ik gewoon tot ik ga bevallen het is maar waar je je prettig bij voelt hoor 😊
5 jaar geleden
Ik rijd geen auto meer sinds vorige week. Maar dat is meer omdat mijn buik zeer doet tijdens het rijden door het schudden en schakelen enz, dus voor controles word ik weg gebracht zodat ik m'n buik goed vast kan houden tijdens het rijden. Ook ben ik niet zo groot en zit ik dicht op het stuur/airbag met m'n buik en dat vond ik ook geen prettig idee. Ben nu 40.2 weken. Daarvoor wel gewoon zelf gereden.
5 jaar geleden
Reactie op ambrosiaa1955
Ja dat doe ik ook sinds... eigenlijk al erg lang, 20 weken? Mijn gordel zit ...
Je hebt een speciale haak zodat je gordel niet over je buik (over je babys hoofd) ligt.
"BeSafe Pregnant gordelgeleider | wehkamp" https://www.wehkamp.nl/besafe-pregnant-gordelgeleider-16272181/?MaatCode=0000&gclid=CjwKCAjwxev3BRBBEiwAiB_PWNwUcAHLKgofD2vd1Hbga0_e5tP2-isb5ABZczbbAkl9UoEbErSx9hoCuGMQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
5 jaar geleden
39 +4. Ik rij nog steeds auto (tot 50 km weg) en ook fietsen nog. Telefoon mee en in de auto kraamverband mocht het water breken.