7 Reacties

2 jaar geleden

Nee ik herken er niets in, wel als ik alle lichten uit doe dan gaat hij huilen en dus doe lampje aan

2 jaar geleden

Het is een fase, het is een fase, het is een fase. Echt waar. Duidelijkheid helpt hier en een vaste routine en vasthouden eraan. Vandaag hier voor het eerst niet willen slapen in de middag maar het echt nog nodig hebben en da om 16u zeggen mama ik ben zooo moe. Gelukkig in de avond snel in slaap gevallen. Voorspelbaarheid werkt hier ook. Dus alvast beneden zeggen: we gaan naar boven, tanden poetsen, luier verschonen, 3 verhaaltjes en dan slapen. En bij laatste verhaaltje, als deze is afgelopen dan gaan we .... slapen. Misschien werkt het misschien niet. Veel sterkte en succes en het gaat weer voorbij 🤗

2 jaar geleden

Ja hier ook 2 jaar en niets als tieren dit doet ze als er iets fout gaat in haar ogen. Vandaag was het bijvoorbeeld dat ze geen stokbrood mee naar boven mag nemen, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ik negeer haar en geef aan als je mijn hulp nodig heb dan ben ik er voor je. Meestal werkt dit na 10 minuten. Ik ga dan gewoon door met andere dingen doen. Ook hier helpen lavendel druppels achter de oren voor het slapen gaan.

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Radeloos en buikpijn van... ik lees even mee

2 jaar geleden

Hier tot twee avonden geleden altijd gaan slapen. En ineens twee nachten terror!!! Heb haar voor het eerst bij ons in bed genomen, en dan slaapt madam wel. Maar ze begint nu ook al “grote bed” te roepen, dus ben benieuwd of ze vanavond in haar eigen bed gaat slapen… pffff vermoeiend…

VRIEND

2 jaar geleden

Ja hier ook een hele toestand in de avond. Mevrouw wil niet meer in haar slaapzak en begint dan te tieren!! Maar ja, ze is een buikslaper en ik durf het nog niet aan met een dekbed of een deken. Ik heb ook geen oplossing op het moment, maar frustrerend is het wel.

2 jaar geleden

Reactie op sharella-24

Ja hier ook 2 jaar en niets als tieren dit doet ze als er iets fout gaat in ...
Is dat puur lavendel druppels wat op je vinger en doe je achter de oren?