29 Reacties
6 jaar geleden
Hier ook 31 weken en hier ook een drukke babyboy! Erg aanwezig. Vannacht werd ik gewoon pijn omdat hij mij enorm schopte
6 jaar geleden
Ik ben zwanger van mijn 3e zoon en deze is de drukste in de buik van alle drie haha (wil niks zeggen over na de geboorte trouwens)
Rustig maken kan niet, het kan wel zijn dat je kindje wat rustiger word van contact met jou (handen op je buik leggen, masseren van je buik etc) maar sommige kinderen worden daar ook weer actiever van. Lopen kan ook helpen je kindje in slaap te wiegen
6 jaar geleden
Mijn dochter beweegt de hele dag door me hele buik gaat op en neer. Ik kan soms voelen hoe ze ligt en dn wrijf ik heen en weer en dn word ze rustig. En rondjes met de klok mee wrijven helpt ook wel. 😍 Ik vind 't eigenlijk wel leuk. Behalve snachts 😅
6 jaar geleden
Mijn baby is ook heeeeel druk en dit is gelukkig nu minder geworden. Ik merk dat wrijven over je buik alleen maar drukker gaat worden dus weinig aandacht aan besteden. En als je zelf relaxt bent blijft ze bij mij ook rustiger. En daarbij merk ik dat enkele nauwelijks iets voelen en andere baby’tjes heel druk zijn. Ik heb me er nu maar bij neergelegd.
6 jaar geleden
ik ben bijna 30 weken en ook zwanger van een jongen en ook super druk. bij mij helpt het vaak om een warme hand op je buik te leggen als mijn handen koud zijn gebruik ik een pittenzak of papa moet gaan praten of over de buik strelen. is mijn 3e maar wel de drukste 2e jongen. ik heb ook veel pijn ribben en mijn onderbuik soms zie ik ook een voetje of handje uit steken 🤭🤭
6 jaar geleden
Mijn zoontje is nu juist heel rustig. Alleen tussen 8 en 10 ‘s avonds beweegt ie wat meer. M’n dochter was veel en veel drukker 😂
6 jaar geleden
Zeg niks of het dan een jongetje is. Ik ben 33 weken van een kleine dame en die danst letterlijk de gehele dag door mn buik. Alleen savonds is ze rustig😂
6 jaar geleden
Reactie op lilmami
Ik ben 30 weken van een meisje en man man man ik heb geen moment rust 🤣 so ...
Ik ben ook zwanger van een meisje, ook 30 weken maar die van mij laat me gerust 😝😝😝 soms vraag ik me af of ze er nog zit en dan beweegt ze nog is om te laten weten ‘ja ik ben er nog’
6 jaar geleden
Ik lees mee.Ik ben morgen 30 weken zwanger van een meisje en die is mega druk.Gelukkig tegen een uur of 0030u wordt ze dan rustig als ik ga slapen maar zodra het dan een uur of 8 ‘s ochtends is dan is ze weer druk!Afgelopen zaterdag zei de echoscopiste ook dat ze heel dicht op m’n buikwand ligt dus dat ik haar daardoor zoveel voel.Dus ligt er niet aan of dat het een jongen of een meisje is!