29 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb dat ook wel is gehoord idd. Ben ook zwanger van een jongetje nu 31 weken en hij is bijna de heledag en nacht aan het bewegen.. soms word ik er misselijk van! Maar geen idee hoe je hem rustig krijgt haha! Vind het wel fijn dat die beweegt!

6 jaar geleden

Haha rustig maken kan denk niet. Mijn zoon was ook heeel druk in buik pijnlijk ook. Nu meisje toch heel anders

6 jaar geleden

Nou mijn baby schopt ook veel!! En dit is me eerste baby.en gewoon veel rusten dan wordt de baby ook rustig.😊

6 jaar geleden

Haha hier ook zo'n druktemaker! Maar helaas is daar weinig aan te doen.. ben er wel blij om want mijn vk zei een drukke baby is een blije baby. Ofwel alles is dan goed 🤗 dus dan nemen we de pijn en de blauwe plekken maar op de koop toe

6 jaar geleden

Ik ben in verwachting van een meisje, maar zij is ook heel veel aan het bewegen haha. Tsja, hoe je je baby rustig krijgt.. geen idee. Vind het ook wel een heel bijzonder gevoel en leuk om te zien als mijn buik op en neer danst😋

6 jaar geleden

Ze zeggen hoe actiever jij bent hoe rustiger de baby is😁 omdat je hem door jou bewegingen in slaap wiegt😊 Ik ben 29+3 weken zwanger van een jongetje en hij is ook heel actief. Maar ik merk inderdaad wel als ik veel beweeg, hij rustiger is😊

6 jaar geleden

Hier ook 31 weken en hier ook een drukke babyboy! Erg aanwezig. Vannacht werd ik gewoon pijn omdat hij mij enorm schopte

6 jaar geleden

Ik ben zwanger van mijn 3e zoon en deze is de drukste in de buik van alle drie haha (wil niks zeggen over na de geboorte trouwens) Rustig maken kan niet, het kan wel zijn dat je kindje wat rustiger word van contact met jou (handen op je buik leggen, masseren van je buik etc) maar sommige kinderen worden daar ook weer actiever van. Lopen kan ook helpen je kindje in slaap te wiegen

6 jaar geleden

Mijn dochter beweegt de hele dag door me hele buik gaat op en neer. Ik kan soms voelen hoe ze ligt en dn wrijf ik heen en weer en dn word ze rustig. En rondjes met de klok mee wrijven helpt ook wel. 😍 Ik vind 't eigenlijk wel leuk. Behalve snachts 😅

6 jaar geleden

Mijn baby is ook heeeeel druk en dit is gelukkig nu minder geworden. Ik merk dat wrijven over je buik alleen maar drukker gaat worden dus weinig aandacht aan besteden. En als je zelf relaxt bent blijft ze bij mij ook rustiger. En daarbij merk ik dat enkele nauwelijks iets voelen en andere baby’tjes heel druk zijn. Ik heb me er nu maar bij neergelegd.

6 jaar geleden

Ik ben 30 weken van een meisje en man man man ik heb geen moment rust 🤣 soms denk ik joh ga eens slapen. Mijn zoontje was daar in tegen heel rustig.

6 jaar geleden

ik ben bijna 30 weken en ook zwanger van een jongen en ook super druk. bij mij helpt het vaak om een warme hand op je buik te leggen als mijn handen koud zijn gebruik ik een pittenzak of papa moet gaan praten of over de buik strelen. is mijn 3e maar wel de drukste 2e jongen. ik heb ook veel pijn ribben en mijn onderbuik soms zie ik ook een voetje of handje uit steken 🤭🤭

6 jaar geleden

Haha ja hier ook een! We zijn aan het verhuizen en verbouwen (oke eerlijk ik geef hierbij alleen aanwijzingen 😋) en hele dag in de weer. Zodra ik ga zitten begint het hele circus, mn buik beweegt alle kanten op. Lekker zelf in beweging blijven mits dat kan dus 😄

6 jaar geleden

Mijn zoontje is nu juist heel rustig. Alleen tussen 8 en 10 ‘s avonds beweegt ie wat meer. M’n dochter was veel en veel drukker 😂

6 jaar geleden

Ik ben bijna 31 weken, wij krijgen ook een jongen. Hij beweegt veel, heel veel. Ik heb zowat een heel swingende Afrikaanse drumgroep in mijn buik. Hij wordt rustiger van het geluid als ik zijn muziek knuffel op mijn buik leg

6 jaar geleden

Ik ben 32 weken zwanger van ons eerste zoontje Veel beweging, maar zalig om te voelen, dat leven in mijn buik ❤

6 jaar geleden

Zeg niks of het dan een jongetje is. Ik ben 33 weken van een kleine dame en die danst letterlijk de gehele dag door mn buik. Alleen savonds is ze rustig😂

6 jaar geleden

Tijdens mijn cursus zeiden e dat je je buik kan pakken met beide handen en dan op en neer kan wiegen.. dat zou moeten helpen

6 jaar geleden

Reactie op lilmami

Ik ben 30 weken van een meisje en man man man ik heb geen moment rust 🤣 so ...
Ik ben ook zwanger van een meisje, ook 30 weken maar die van mij laat me gerust 😝😝😝 soms vraag ik me af of ze er nog zit en dan beweegt ze nog is om te laten weten ‘ja ik ben er nog’

6 jaar geleden

Ik lees mee.Ik ben morgen 30 weken zwanger van een meisje en die is mega druk.Gelukkig tegen een uur of 0030u wordt ze dan rustig als ik ga slapen maar zodra het dan een uur of 8 ‘s ochtends is dan is ze weer druk!Afgelopen zaterdag zei de echoscopiste ook dat ze heel dicht op m’n buikwand ligt dus dat ik haar daardoor zoveel voel.Dus ligt er niet aan of dat het een jongen of een meisje is!