22 Reacties

3 jaar geleden

Ze zijn hun stem aan het ondekken😄 stopt van zelf😅😅😅

3 jaar geleden

Accepteren en er aan overgeven. Hoort bij de ontwikkeling en kun je niet stoppen (moet je ook niet willen). Resistence is futile 😅

3 jaar geleden

Gezellig meedoen🤣🤣

3 jaar geleden

Hier is het ook feest. 😂 Ze gilt tot ze niet meer kan en als er dan geen geluid komt gilt ze stilletjes verder🤣

3 jaar geleden

Mijn zoon doet het ook en eindigt vaak met hoest😂zo hard doet hij

3 jaar geleden

Oh ja!!!! Bizar hard en hoog! M’n trommelvliezen trillen soms letterlijk!! Toen ik het vertelde aan m’n moeder zei ze: “Ah schattig”. Uuuhhhh, ik word er soms echt gek van (maar moet er ook gewoon om lachen). Tot m’n dochter het ook bij haar de hele dag deed! Hahahaha!! Niks aan te doen, accepteren, oordopjes eventueel 😂

3 jaar geleden

Mij zoontje had dit ook rond 5/6 maanden het is overgegaan naar brullen ik hoor de hele dag arrrrrrrrr

3 jaar geleden

Reactie op Dominika

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

3 jaar geleden

Oordoppen of koptelefoon helpen waarschijnlijk om het te verdragen. We hebben ook wel eens klusgehoorbescherming opgehad ;) we kregen de indruk dat hij het vooral deed als hij moe werd. Dus konden we hem in bed leggen, daarna sliep hij dan snel. En voordeel, als hij het in bed doet, hebben wij er geen last van :) Soms hielp afleiden ook, of mee doen :p

3 jaar geleden

Koptelefoon met Noise cancelation...ZEN...he wat herrie??? Ik hoor helemaal niks 😉

3 jaar geleden

Heeft ze hier ook een poosje gedaan... toen ging het over op hoesten.. toen blazen en nu heeft ze door dat ze kan snuiven 🤣 dat gezicht wat ze er bij trekt. Geweldig. Hou vol mama, duurt maar eventjes 😉😊

3 jaar geleden

Reactie op Smt82

Heeft ze hier ook een poosje gedaan... toen ging het over op hoesten.. toen ...
Ik lig helemaal dubbel hier 🤣🤣 je beschrijft ook exact zoon! Alleen naast het snuiven nu ook knorren met lachen 😂

3 jaar geleden

Reactie op xDommelx

Ik lig helemaal dubbel hier 🤣🤣 je beschrijft ook exact zoon! Alleen naast ...
Haha super! Ik kan niet wachten om dat ook te horen! Zo leuk hoe ze zich ontwikkelen🥰

3 jaar geleden

Haha hier ook maar ook een soort van leeuwtje. Vooral tijdens het eten als het te lang duurt. We doen haar dan na wat eindigt in een hoop lol. Maar even de vingers in de oren!😉

3 jaar geleden

Idd stem ah ontdekken. Bij ons ook lekker gelaten, wel kreeg ik er soms hoofdpijn van. Maar nu minder geworden. Succes🤪

3 jaar geleden

Hier ook al weken lang begint zodra ze wakker word rond 7 uur tot savonds 8 uur om gek van teworden

3 jaar geleden

Is bij ons al maanden zo, van plezier maar vooral ook van kwaaiigheid (als hij z’n zin niet krijgt of hem iets niet lukt etc) als iemand weet hoe je dit kan stoppen hoor ik het graag haha!

3 jaar geleden

Stem ontdekken of stembanden testen. Gewoon meedoen dan hebben ze grote pret. Het duurt maar even dus even doorbijten. Het hoort er allemaal bij.

3 jaar geleden

Hier ook!! Hij is der gewoon een beetje hees van 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op Dominika

Hahahhaa mijn dochter ook, 🤣