Oh ja!!!! Bizar hard en hoog! M’n trommelvliezen trillen soms letterlijk!!
Toen ik het vertelde aan m’n moeder zei ze: “Ah schattig”. Uuuhhhh, ik word er soms echt gek van (maar moet er ook gewoon om lachen). Tot m’n dochter het ook bij haar de hele dag deed! Hahahaha!!
Niks aan te doen, accepteren, oordopjes eventueel 😂
Oordoppen of koptelefoon helpen waarschijnlijk om het te verdragen. We hebben ook wel eens klusgehoorbescherming opgehad ;) we kregen de indruk dat hij het vooral deed als hij moe werd. Dus konden we hem in bed leggen, daarna sliep hij dan snel. En voordeel, als hij het in bed doet, hebben wij er geen last van :)
Soms hielp afleiden ook, of mee doen :p
Heeft ze hier ook een poosje gedaan... toen ging het over op hoesten.. toen blazen en nu heeft ze door dat ze kan snuiven 🤣 dat gezicht wat ze er bij trekt. Geweldig. Hou vol mama, duurt maar eventjes 😉😊
Haha hier ook maar ook een soort van leeuwtje. Vooral tijdens het eten als het te lang duurt. We doen haar dan na wat eindigt in een hoop lol.
Maar even de vingers in de oren!😉
Is bij ons al maanden zo, van plezier maar vooral ook van kwaaiigheid (als hij z’n zin niet krijgt of hem iets niet lukt etc) als iemand weet hoe je dit kan stoppen hoor ik het graag haha!