45 Reacties

6 jaar geleden

Jaah heb ik ook! Ook tegen m'n ribben

6 jaar geleden

Ja, hier ook haha. Gelukkig nog niet echt tegen m'n ribben, maar wel ineens een keiharde schop!

6 jaar geleden

Wij verwachten ook een jongetje. Ben vandaag 30weken en de baby beweegt/schopt soms flink inderdaad maar pijn doet het nog niet gelukkig

6 jaar geleden

Ja hier ook, de 2e heeft gewoon langer de ruimte. De eerste heeft het al opgerekt;) toevallig vanmorgen met de verloskundige over gehad

6 jaar geleden

Hier ook! De tweede en een meisje nu. Ze schopt zo hard en tegen mijn ribben of bovenbuik. Soms voelt het als of ze haar voet uit mijn buik gaat schoppen. Bij de eerste ( een jonge) heb ik hier nooit last van gehad.

6 jaar geleden

Ik ben vandaag ook 30 weken en verwachten ook een jongetje. Heb super last van mijn ribben (vooral rechts) en schopt flink. Dus heeeel herkenbaar

6 jaar geleden

Dit is ons eerste kleine boef maar hij kan er wel wat van hoor! Of gewoon lekker overdwars gaan liggen.. voeten links en handen rechts 🙈

6 jaar geleden

ik heb het idd ook bij de 2e jongen. Last van mijn ribben en soms voel ik hem echt langs mijn ribben gaan en er dan vanaf schieten dan krimp ik wel even in elkaar. Mijn dochter zit ertussenin en dat was wel veel rustiger idd. Voor mijn ervaring veel verschil tussen jongens en meisjes 🤭😂

6 jaar geleden

Hier ook 2e en alleen pijnlijk wanneer ze in mijn ribben schopt/drukt.

6 jaar geleden

Eerste kindje, vanaf 16 weken al heel actief. Elk uur van de dag schopt ze me wel, snachts is ze ook heel actief. Heel irritant en pijnlijk, maar in elk geval wel een blije baby volgens de VK.

6 jaar geleden

Heb ik ook 31 weken en ze schopt echt hard. Niet eens tegen mijn ribben, maar het doet soms ook pijn. Voelt soms alsof ze mn banden oprekt en dat doet serieus pijn.

6 jaar geleden

Hij beweegt wel veel maar lijkt meer op duwen dus nog geen pijn hier gelukkig. Tenzij hij, lk denk z’n billen/rug, ineens omhoog duwt en zo blijft zitten dan duwt hij wel tegen m’n ribben aan maar da’s meer ongemakkelijk dan dat het Pijn doet.

6 jaar geleden

Reactie op Roxannee

Heb ik ook 31 weken en ze schopt echt hard. Niet eens tegen mijn ribben, ma ...
Hier ook vooral bij mijn buik wat dan pijn doet. Mijn ribben heeft hij nog niet gevonden gelukkig.

6 jaar geleden

Ik ben zwanger van de 1ste. Een meisje. Ben 30+3 wkn en ze ligt in stuit. Mij trapt ze graag in de blaas of in mn zij wat ook soms best pijn kan doen. Lijkt soms of ze je eileiders erbij raakt. En soms als ze een poos op 1 plek heeft gelegen en ze draaid dan voelt het op die plek alsof het er blauw is. 1x haar zien draaien en mn hele buik ging omhoog je zou bijna denken dat ze ging zitten ofzo zo ver omhoog ging het😂 maar ondanks dat het sons beetje pijnlijk is vind ik het altijd echt leuk haar te voelen en soms zelf te zien bewegen.

6 jaar geleden

Haha ja hier ook. Soms schiet ik helemaal in elkaar of juist rechtop, dan ligt mn vriend helemaal dubbel. Trapt echt flink hard soms! Of "duwen", dan duurt het nog lang ook dat gevoel haha. Mij helpt het dan nog wel eens om op handen en knieën te gaan zitten (of bijv op mn knieën en dan steunen op tafel), dan draait ie waarschijnlijk een beetje met de extra ontstane ruimte. Laatst had ik zelfs ook een keer een flink aantal snelle porren achter elkaar, daar schrok ik een beetje van. Mn buik schudde daar echt bij. Maar over het algemeen is het genieten 😋

6 jaar geleden

Reactie op JovL1988

Ik ben zwanger van de 1ste. Een meisje. Ben 30+3 wkn en ze ligt in stuit. M ...
Grappig...ik ben vandaag ook 30.3 en mijn kleine meid ligt ook in stuit!! Ze gebruikt mijn blaas als trappelzak😅...

6 jaar geleden

Hahah jaa zeker hier me 3e en een meid maar kracht joh niet normaal! Hahah

6 jaar geleden

Ja klopt bij mij ook ik ben zwanger van de eerste en ja ze kunnen hard schoppen tot aan me ribbenkast toe dat het pijn doet!!

6 jaar geleden

Hahaha ja mega druk! En soms idd pijn! Sinds vd week zien we ook af en toe al een hand of voet in mijn buik bewegen! Dat voelt nu nog erg grappig en geen pijn! Soms wel pijn als ze trapt/ Slaat!

6 jaar geleden

Hier ook een die lekker hard kan schoppen. Net een stuiterbal soms. Mijn ribben kan hij ook erg goed vinden haha. Een voetballertje zegt de verloskundige. Maar geen idee waar die het dan van heeft haha