58 Reacties

6 jaar geleden

Altijd lekker wasverzachter gebruikt bij de kleertjes.

6 jaar geleden

Ik heb de wasmiddel van robijn en dan de Zwitsal variant!

6 jaar geleden

Ik heb gewoon mijn normale wasmiddel gebruikt...

VRIEND

6 jaar geleden

Het wasmiddel waar ik mijn eigen kleding ook mee was. Heb niet speciaal iets gekocht voor de baby.

6 jaar geleden

Zoek topic babykleding wassen, hydrofiel op. Hier staan veel tips op. ☺️

6 jaar geleden

Le chat is goed voor babys schijnt :) en geen wasverzachter kan het huidje niet goed tegen ..

6 jaar geleden

Gewoon mijn eigen gebruikte wasmiddel

6 jaar geleden

Ik heb wasmiddel neutral gekocht!

6 jaar geleden

Neutral ivm gevoelige huid van newborns

6 jaar geleden

Mijn eigen gebruikte wasmiddel, heb ik bij mijn dochtertje ook gedaan en die had nergens last van.

6 jaar geleden

Ojaa , laat ik daar ook is aan gaan beginnen. Heb bij de eerste neutrale gebruik de eerste wasjes. Ik ga nu gewoon gebruiken wat ik heb staan. Zonder wasverzachter

6 jaar geleden

Persil sensitive gel 😊

6 jaar geleden

Puur wasmiddel van de AH. Mijn zoon kan nergens anders tegen. Dus voor de hele fam dat wasmiddel. En heerlijk zonder geur. Ik kan zo slecht tegen heftig ruikende dingen. Laatst bijv een flesje zwitsal geopend. Jezus wat stinkt dat ☺️

6 jaar geleden

Deze

6 jaar geleden

Ik heb gewoon het wasmiddel gebruikt wat ik altijd heb. Ariel. Bij mijn vorige ook gedaan. De eerste kleertjes wel even strijken om de bacteriën dood te maken. Vooral de rompers. Die komen direct in aanraking met de navelstreng

6 jaar geleden

Robijn en lekker buiten aan de lijn drogen

6 jaar geleden

Gewoon eerst je eigen wasmiddel gebruiken. Je kan altijd nog overstappen maar van een neutraal wasmiddel maar naar een ander overstappen kan dan later weer voor problemen zorgen. Hier gewoon het huismerk van ah gebruikt. Ik gooi bijna alles in de droger en heb dus geen verzachter nodig.

6 jaar geleden

Ik gebruik neutral. Want ik kan uit ervaring zeggen dat je hart in 1000 stukjes breekt als je ziet dat je baby last heeft van jeuk en huiduitslag. Na een jaar probeer ik dan eens een shirtje met mijn eigen wasmiddel.

6 jaar geleden

Ik heb Persil Sensitive gel gebruikt. En voor de gevoelige huid en ruikt lekker🥰

6 jaar geleden

Robijn zwitsal natuurlijk 🤩