24 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben dit ook geprobeerd, het slapen werd erger in plaats van beter 😅
4 jaar geleden
Reactie op baby/ontheway
Wij hebben dit ook geprobeerd, het slapen werd erger in plaats van beter 😅 ...
O nee... Dit was niet de reactie die ik graag had willen lezen 🙈
Ben je gestopt er meer? Hoelang heb je het gegeven?
4 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde probleem :( heb die bach bloesem mix wel gekocht maar durf het niet te geven :( Hoe slaapt ze precies miss_astrixx? Mijn zoontje slaapt vooral 's nachts heel onrustig, om de 2 a 3 uur wakker en slaapt verder na de borst. En sommige perioden is het erger, dan wil hij niet in eigen bedje. Net weer pokken gehad met 40 graden koorts, was ook drama. Elke keer is er wel wat: sprongetje, tandjes, ziek, pffff can't catch a break!
4 jaar geleden
Ik gebruik bach bloesem van greetje engelmoer.. Ik ben heel tevreden mijn zoontje slaapt beter en natuurlijk zitten er rotte appels tussen soms.. Maar van elke anderhalf uur komen... Is het nu nog maar een x op de late avond en een x in de nacht... Ik blijf mee door gaan want ik zie m'n zoontje ok ontspannen.. Dus ik kan je zeggen ga er maar voor
4 jaar geleden
Reactie op Sigu
Ik heb precies hetzelfde probleem :( heb die bach bloesem mix wel gekocht m ...
Helemaal nog niet gegeven dan? Welke heb jij dan En is het op maat gemaakt voor de kleine
4 jaar geleden
Reactie op Anonieme Mama
Helemaal nog niet gegeven dan? Welke heb jij dan En is het op maat gemaakt ...
Nee, eigenlijk uit wanhoop gekocht maar ik ben iemand die alles puur natuur wil doen en ik geloof eigenlijk niet zo in de werking van bach bloesems. Dus dit brouwseltje staat onaangeroerd te staan 😆 Star of Bethlehem heb ik, van Blozom.eu. Misschien ga ik er toch aan nadat die pokken helemaal weg zijn en ik met een 'schone lei' kan beginnen.
4 jaar geleden
Reactie op Sigu
Ik heb precies hetzelfde probleem :( heb die bach bloesem mix wel gekocht m ...
Ze slaapt ook onrustig. Loop van de avond komt ze tussen ons in liggen. Omdat we zo moe zijn. Nu een week ofzo wordt ze rond half 5 wakker en gaat het hele bed rond. Tegen mij aan hangen of tegen mijn man. Van de week lag ze bij mn voeten. Mijn grote angst is dat ze een keer uit bed gaat vallen als we niet optijd wakker worden.
Dan wil ze soms ook de fles. Valt dan af en toe wel weer in slaap.
Ik heb vandaag een slaap tunnel gekocht voor in haar eigen bedje. Hopelijk dat dit werkt..
Ik heb het idee dat ze al vanaf de 6 maanden in een sprongetje zit 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Anonieme Mama
Ik gebruik bach bloesem van greetje engelmoer.. Ik ben heel tevreden mijn z ...
Dank je. Ik zat net te googlen bij greetje engelmoer. Welke type heb jij? Staan er best veel 😊
4 jaar geleden
Reactie op miss_astrixx
Ze slaapt ook onrustig. Loop van de avond komt ze tussen ons in liggen. Omd ...
Oh jee. Hoe gaat het overdag? Ik ga ook eens proberen hem minder lang te laten slapen. Overdag te veel of te weinig slapen heeft ook veel invloed op de nacht. Had jij al iets in die richting geprobeerd?
4 jaar geleden
Reactie op Sigu
Oh jee. Hoe gaat het overdag? Ik ga ook eens proberen hem minder lang te la ...
Overdag is altijd al drama geweest 🙈 ze slaapt als ik geluk heb in de middag een tot anderhalf uur. Ze heeft nog nooit meer dan 3 uur overdag geslapen.
4 jaar geleden
Reactie op Sigu
Oh jee. Hoe gaat het overdag? Ik ga ook eens proberen hem minder lang te la ...
Hoe lang slaapt die van jou? Ook 1 slaapje? Hoelaat gaat je zoontje naar bed? Mijn dochter rond half 8 voordat ze slaap is het al wel.8 uur. Valt gelukkig nog mee. Maar ben wel een bezig geweest tot half 11
4 jaar geleden
Reactie op miss_astrixx
Hoe lang slaapt die van jou? Ook 1 slaapje? Hoelaat gaat je zoontje naar be ...
Hij doet 2 slaapjes, maar altijd wisselend in duur. Beste scenario: 2x anderhalf uur. Soms doet ie bij een van de slaapjes maar een half uur. In slaap komen lukt meestal alleen als ik hem vasthoud 😬 Op de opvang gaat het vreemd genoeg wel standaard goed. Neverending puzzel dit! Morgen cb, even kijken wat ze daar zeggen. Heb jij al cb geraadpleegd? Wij overwegen ook nog om een slaapcoach in te schakelen, maar ik ga eerst kijken of het beter gaat als ik stop met borstvoeding over 3 weken. Ben nu aan het afbouwen. Geef jij bv?
4 jaar geleden
Reactie op miss_astrixx
Hoe lang slaapt die van jou? Ook 1 slaapje? Hoelaat gaat je zoontje naar be ...
Oh ja naar bed rond 19u als hij naar de opvang is geweest. Als hij thuis was (en kortere slaapjes heeft gehad) soms om 18u al. En tussen 4 en 6 in de ochtend wil ie absoluut niet in eigen bed, dan neem ik hem bij me en slaapt hij aan de borst nog even door. Zeeeer vermoeiend allemaal
4 jaar geleden
Reactie op Sigu
Oh ja naar bed rond 19u als hij naar de opvang is geweest. Als hij thuis wa ...
Ja dat snap ik. Heel vermoeiend. Hopelijk is het snel over! Succes!!
4 jaar geleden
Reactie op Sigu
Hij doet 2 slaapjes, maar altijd wisselend in duur. Beste scenario: 2x ande ...
Ik las dit bericht later. Sorry. Ik geef kunstvoeding. Ik heb wel een nummer gekregen van het CB van een slaapcoach. Maar wil het liefste bellen als mijn man thuis is. Ik ben sinds mn zwangerschap echt een vergiet.
4 jaar geleden
Reactie op Sigu
Awww :( jullie ook succes, vergiet nr 2 leeft met je mee ❤️
Haha! Gelukkig herkenning met vergieten 😃
4 jaar geleden
Reactie op Sigu
Nee, eigenlijk uit wanhoop gekocht maar ik ben iemand die alles puur natuur ...
Ja dat bach bloesem helpt echt hoor want alles woord samen gemaakt.. Op andwoorden van je vragen lijst. Zo kopen geloof ik ok niet
4 jaar geleden
Reactie op miss_astrixx
Dank je. Ik zat net te googlen bij greetje engelmoer. Welke type heb jij? S ...
Het is echt heel goed.. Die vrouw... Voor mij zelf heb ik slank en neerslachtigheid.. Denk van alles de moeheid en de sprongen toen en voor m'n zoontje slaaplekker kind. En dan is het een mix wat voor elk kind anders woord gemaakt. Als je het flesje koopt dan kan je aangeven waar je tegen aanloop en dat in de vragen lijst invullen en op die dingen wat je aangeef daar maakt greetje een mix van... Ik ben helemaal om ik gebruik drie maand.. En puur homeopathisch
4 jaar geleden
Reactie op Anonieme Mama
Het is echt heel goed.. Die vrouw... Voor mij zelf heb ik slank en neerslac ...
Lees de review maar op greetje engelmoer site