87 Reacties

6 jaar geleden

Hoihoi, bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook. Volgens de verloskundige was er niks aan de hand. Heb het zelf nu nog niet gehad, maar naar mijn idee hoort het er gewoon bij.

6 jaar geleden

Ik ben nu 5+5 weken zwanger en ook gisteren een klein beetje bloedverlies en bruinverlies, vanmorgen ook beetje bruinverlies! Heb nu voor maandag een echo gepland staan in het ziekenhuis

6 jaar geleden

Bruin bloedverlies kan erbij horen indd. Zolang het maar niet op een menstruatie bloeding lijkt is het goed.

6 jaar geleden

Reactie op Snbb

Ik ben nu 5+5 weken zwanger en ook gisteren een klein beetje bloedverlies e ...
Spannend! Hopelijk ziet alles er gewoon goed uit

6 jaar geleden

Ik heb dit ook inderdaad, maandag de eerste echo ben best wel zenuwachtig. Ben heel bang dat we te horen krijgen dat het niet goed is, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Begon bij mij afgelopen zaterdag, dinsdagmiddag was het klaar. Wo, do en vandaag nog een paar kleine druppels... Toch spannend, vind bloed gewoon een eng iets maar je leest zoveel verhalen van vrouwen die dit hebben🤔🤞🏼🍀

6 jaar geleden

Zolang het bruin is hoef je je geen zorgen te maken zei mijn vk. Helderrood bloed kan wel een teken zijn dat het vruchtje afgestoten gaat worden. Helaas kan je niks anders doen dan afwachten en proberen je er niet al te druk over te maken, want dat is ook niet goed voor de baby.

6 jaar geleden

Ik heb dit ook inderdaad, maandag de eerste echo ben best wel zenuwachtig. ...
Spannend! Laat maar weten hoe de echo was. Als ik al deze reacties zo lees, denk ik dat het niks is om ons zorgen over te maken. Dat stelt mij wel weer gerust!

6 jaar geleden

Bedankt voor de geruststellende reacties!

6 jaar geleden

Reactie op Mama1991

Spannend! Laat maar weten hoe de echo was. Als ik al deze reacties zo lees, ...
Zal ik zeker doen! Wanneer heb jij de echo? Laat ook maar even weten hoe het was. Heel veel succes🤞🏼🍀

6 jaar geleden

Zal ik zeker doen! Wanneer heb jij de echo? Laat ook maar even weten hoe he ...
Ik heb hem pas woensdag 27 november. Voelt nog zo ver weg!! Maar zal laten weten hoe het was! :)

6 jaar geleden

Ik had deze week 1x rood bloedverlies en daarna iedere dag wat bruin bloedverlies. Vandaag eerste echo gehad (7+2, vroeg deze keer vanwege miskraam vorige keer) en alles is goed, mooi kloppend hartje gezien!

6 jaar geleden

Ik ook 6 weken zwanger en bruin bij het afvegen is ws oud bloed. Heb me laten vertellen dat dit geen probleem is. Zo lang het geen helder bloed is met buikkramp dan zou ik me geen zorgen maken

6 jaar geleden

Reactie op Mama1991

Ik heb hem pas woensdag 27 november. Voelt nog zo ver weg!! Maar zal laten ...
Ik ook 27-11 spannend!

6 jaar geleden

Reactie op Snbb

Ik ben nu 5+5 weken zwanger en ook gisteren een klein beetje bloedverlies e ...
En hoe was de echo?

6 jaar geleden

Ik heb dit ook inderdaad, maandag de eerste echo ben best wel zenuwachtig. ...
En hoe was jouw echo?

6 jaar geleden

Reactie op KimTheulings

Ik ook 6 weken zwanger en bruin bij het afvegen is ws oud bloed. Heb me lat ...
Ik zit in precies hetzelfde schuitje en ook ik heb mijn echo op de 27e. Heb je nog steeds last van bruine afscheiding? Mijne is gisterenavond begonnen en het is nog niet over (wel minder lijkt het)

6 jaar geleden

Reactie op Mrs20

Ik zit in precies hetzelfde schuitje en ook ik heb mijn echo op de 27e. Heb ...
Hier precies hetzelfde gehad, vooral bij het afvegen oud bloed. Echo gehad en niks aan de hand kloppend hartje gezien en ze kon geen afwijking van het bloeden zien. Dus is gewoon oud bloed geweest.

6 jaar geleden

En heeft ruim een week geduurd.

6 jaar geleden

Hoi dames ik heb ook vanaf zaterdag wat bruine afscheiding en gisteren was het licht roze. Lichte krampjes. Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik dit ook gehad en zelfs met erge buikkrampen. Ga mijzelf niet proberen gek te maken. De verloskundige heb ik ook nog niet gebeld. Zouden jullie dit wel doen?

6 jaar geleden

Reactie op babiche

En heeft ruim een week geduurd.
Ik had de verloskundige toch maar gebeld vanochtend. Ze zei dat het de resten van innestelingsbloed kan zijn of een gesprongen haarvaatje. Ik moest me pas zorgen maken als binnen een uur m’n maandverband vol is en als ik erge krampen zou krijgen waardoor ik haast niet zou kunnen lopen. Ergens wist ik wel dat ze dit zou zeggen, maar het was toch een gerustelling om te horen dat veel vrouwen last kunnen hebben van bruine afscheiding