21 Reacties
6 jaar geleden
Daar heb je je kraampakket voor . Zitten matjes in.
Je kan ook puppy zindelijkheid matjes kopen bij de action en dan daar gewoon op gaan zitten. 😂
6 jaar geleden
Ben op consultatie geweest voor de monitor bij de eerste toen gevraagt en mee gekregen. Hoop deze keer hier weer op
6 jaar geleden
In je kraampakket zitten onderleggers (die gebruikte ik voor me dochters zindelijkheid :p) ik denk dat die ook goed genoeg helpen. Als je baby al is ingedaald en je vliezen breken zal er nooit veel tegelijk uitkomen.
6 jaar geleden
Hebben jullie die ook op de bank liggen? Is toch de plek waar ik het meeste zit nu haha
6 jaar geleden
Ik heb een hoes gekregen die auto monteurs gebruiken om de bekleding van een auto niet vies te maken, ideaal!
6 jaar geleden
Iedereen heeft het hier over de kraam hoesjes. Wat een rot dingen zijn dat op het bed 😏 voordat ik ga slapen moet ik hem altijd nog ff recht leggen door mij heerlijke gedraai in bed word ik wakker met een hoopje stof aan de ene kant en de matras hoes opgekruld. Heb zelfs van huggies het matje van mijn dochter met plakstrip geprobeerd en ook dat kreng blijft niet liggen. Iemand tips behalve z'n hoes met ductape aan het matras vast te plakken 😂
6 jaar geleden
Reactie op b4rb3r4
Ik zou ze iig niet vastprikken met spelden als ik jou was 😂
Goed idee 😂
6 jaar geleden
Reactie op Tweede-ukkie
Iedereen heeft het hier over de kraam hoesjes. Wat een rot dingen zijn dat ...
Anti slip matje eronder? Je hebt van die rollen bij de action voor heel weinig geld. Misschien aan alle hoeken een stuk plakken dat het helpt?
Ik heb er geen last van want het ligt onder mijn topper.
Heb je ze trouwens wel onder je laken?