21 Reacties

6 jaar geleden

Vuilniszak met daar op een handdoek.

6 jaar geleden

Daar heb je je kraampakket voor . Zitten matjes in. Je kan ook puppy zindelijkheid matjes kopen bij de action en dan daar gewoon op gaan zitten. 😂

6 jaar geleden

Ik heb zo'n onderlegger uit het kraampakket op de autostoel liggen.

6 jaar geleden

De kans is zo klein dat je vliezen breken uberhaupt voor de bevalling. De auto beschermen is meer als je onderweg gaat naar het ziekenhuis en dan kan je celstofmatjes uit je kraampakket pakken

6 jaar geleden

Ik heb ook van die puppy matjes van de action. Super handig en helemaal niet duur

6 jaar geleden

Van die celstof matjes werken goed! Ook niet zo plakkerig als je erop zit

6 jaar geleden

Ik heb zo'n celstof matje in de auto, maar ga er pas op zitten als de bevalling is begonnen.

6 jaar geleden

Ben op consultatie geweest voor de monitor bij de eerste toen gevraagt en mee gekregen. Hoop deze keer hier weer op

6 jaar geleden

In je kraampakket zitten onderleggers (die gebruikte ik voor me dochters zindelijkheid :p) ik denk dat die ook goed genoeg helpen. Als je baby al is ingedaald en je vliezen breken zal er nooit veel tegelijk uitkomen.

6 jaar geleden

Super, bedankt!! Ga ik even bij de action kijken, had voor op bed eerst die beschermer uit het kraampakket, maar wat een vervelend ding🙈

6 jaar geleden

Ik gebruikte bij mn 1e een vuilniszak met daarop een handdoek, handdoek voorkomt het zweten en door die combi kwam ik ook makkelijker de auto in en uit Ga dat nu weer doen

6 jaar geleden

Hebben jullie die ook op de bank liggen? Is toch de plek waar ik het meeste zit nu haha

VRIEND

6 jaar geleden

In mijn kraampakket van cz zitten van die zeiltjes. Niet extreem warm of plakkerig. Vind ze erg handig voor in de auto en matras.

6 jaar geleden

Ik heb een hoes gekregen die auto monteurs gebruiken om de bekleding van een auto niet vies te maken, ideaal!

6 jaar geleden

Ik zit op een handdoek maar dat is meer vanwege mijn enorme zweetreet 🤷‍♀️😂 Vliezen breken? Is bij mij nog niet voorgekomen, kindje nummer 4

6 jaar geleden

Van de bank ben je snel genoeg afgesprongen als daar ineens Spontaan je vliezen breken denk ik. Voor in de auto zit een zeiltje in het kraampakket. Voor het matras kan je een waterdichte molton gebruiken.

6 jaar geleden

Iedereen heeft het hier over de kraam hoesjes. Wat een rot dingen zijn dat op het bed 😏 voordat ik ga slapen moet ik hem altijd nog ff recht leggen door mij heerlijke gedraai in bed word ik wakker met een hoopje stof aan de ene kant en de matras hoes opgekruld. Heb zelfs van huggies het matje van mijn dochter met plakstrip geprobeerd en ook dat kreng blijft niet liggen. Iemand tips behalve z'n hoes met ductape aan het matras vast te plakken 😂

6 jaar geleden

Reactie op Tweede-ukkie

Iedereen heeft het hier over de kraam hoesjes. Wat een rot dingen zijn dat ...
Ik zou ze iig niet vastprikken met spelden als ik jou was 😂

6 jaar geleden

Reactie op b4rb3r4

Ik zou ze iig niet vastprikken met spelden als ik jou was 😂
Goed idee 😂

6 jaar geleden

Reactie op Tweede-ukkie

Iedereen heeft het hier over de kraam hoesjes. Wat een rot dingen zijn dat ...
Anti slip matje eronder? Je hebt van die rollen bij de action voor heel weinig geld. Misschien aan alle hoeken een stuk plakken dat het helpt? Ik heb er geen last van want het ligt onder mijn topper. Heb je ze trouwens wel onder je laken?