17 Reacties Nieuwste boven Ik vind die van de AH heel fijn. Van die vierkante.
Ik weet niet hoe groot je nu hebt? Ik gebruik difrax bakjes. Die kunnen ook uitgekookt worden. Dan doe ik niet maar we hebben geen magnetron dus dan is het fijn dat je het veilig au bain marie kunt verwarmen. 6 in een pak. Bij Baby-Dump het goedkoopst, bij Bol.com 2x zo duur q😱
Wij hebben de Philips avent bewaarbekers. 180 en 240 ml. Ze kunnen in de vriezer en in de vaatwasser.
Reactie op Marsje Wij hebben de Philips avent bewaarbekers. 180 en 240 ml. Ze kunnen in de vr ...
Ze kunnen ook in de magnetron trouwens
Wij hebben deze bakjes, kunnen ook in de vaatwasser en vriezer. En je kan met potlood boven op schrijven wat erin zit! Ook wel handig vonden wij haha.
Ik weet niet hoe groot je nu hebt? Ik gebruik difrax bakjes. Die kunnen ook ...
Momenteel 120 ml! Bizar verschil tussen de prijzen!
Ik gebruik al jaren de Hema bakjes. Zijn verschillende maten van
Ik gebruik deze. Super handig.
Net bij baby dump 6 nuby bakjes met deksel voor 8 euro besteld. Kunnen in magnetron, vriezer en vaatwasser. 300 ml inhoud
Zou van glas nemen ivm evt schadelijke stoffen in plastic
Reactie op mitzi-24 Zou van glas nemen ivm evt schadelijke stoffen in plastic
Inprincipe is alles tegenwoordig bpa vrij. Dat staat meestal op de bakjes zelf.
Ik heb van Ikea de 365 lijn glazen bakjes die zijn er in allerlei formaten echt ideaal! Je kan het zo vanuit de diepvries in de oven schuiven ook.
Reactie op Ahn Net bij baby dump 6 nuby bakjes met deksel voor 8 euro besteld. Kunnen in m ...
Ideaal idd
Reactie op martinerutten Ik gebruik deze. Super handig.
Deze heb ik ook en van nuby plattere bakjes
Reactie op missyb Ik vind die van de AH heel fijn. Van die vierkante.
Hier ook van AH, maar dan de 250ml variant. Diepvries/magnetron en vaatwas bestendig. Vind ze super handig
Die van nuby , 300ml keimakkkelijk!
Bakjes van babymoov. Maar ze worden te klein kleintje eet al 260gr