17 Reacties

5 jaar geleden

Wij gebruiken het lakentje van Fedde en Kees.. werkt prima, hierdoor draait ze niet in bed.

5 jaar geleden

Fedde en Kees inderdaad! Topper hier.

5 jaar geleden

Ja die heb ik ook wel eens gezien als alternatief na inbakeren. Hebben jullie hem al lang in gebruik of zijn jullie ook later begonnen? Ze heeft tot 3 maanden ingebakerd gelegen en had dit echt vanaf 2 weken oud al nodig. Beweging zit er vroeg in

5 jaar geleden

Ik gebruik de snoozzz slaapwikkel ik vind het heel fijn, mijn dochtertje slaapt weer heerlijk rustig.

5 jaar geleden

Reactie op mini-juli

Ja die heb ik ook wel eens gezien als alternatief na inbakeren. Hebben jull ...
Ik gebruik het al vanaf het begin maar ze ligt in een gewone slaapzaal hoor. Handjes ook boven de dekens. Het lakentje is nu puur zodat ze niet kan draaien en bewegen...

5 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Ik gebruik het al vanaf het begin maar ze ligt in een gewone slaapzaal hoor ...
Slaapzaal is slaapzak 🤣

5 jaar geleden

Heb nu paar dagen zo’n Fedde en Kees laken. Lijkt daarmee stuk beter te blijven liggen. Vind het zelf nog wel spannend omdat ik bang ben dat ze alsnog draait en dan eronder komt ofzo. Of op dr buik en dan door die band nr beneden geduwd blijft ofzo. Maar schijnt helemaal veilig te zijn dus vooral voor mij even wennen dat lakentje

5 jaar geleden

Hoi wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik loop er ook tegenaan.

5 jaar geleden

Reactie op Lila123

Hoi wat heb je uiteindelijk gedaan? Ik loop er ook tegenaan.
Ik heb zo’n nunki laken gekocht. Ik leg haar er ‘s nachts onder maar overdag niet (anders kan ze niet goed meer zonder slapen misschien). ‘s Nachts blijft ze keurig liggen. Wel nog steeds soms wakker, maar dan is ze haar speen kwijt en kan ze er niet meer zelf bij 😅

5 jaar geleden

Reactie op mini-juli

Ik heb zo’n nunki laken gekocht. Ik leg haar er ‘s nachts onder maar overda ...
Haha dat is goed om te horen. Ik twijfel nog steeds heel erg tussen de snoozz en de nunki. Is het in de nunki nog mogelijk om te draaien? En moet ik daarnaast ook de slaapzak kopen?

5 jaar geleden

Ik heb net ook een fedde en kees laken besteld. Het fijne is dat je het tot 2,5 jaar kan gebruiken. Ze zijn best prijzig maar als je er zo lang mee kunt doen is het een goede veilige oplossing denk ik.

5 jaar geleden

Reactie op Evelientje1985

Ik heb net ook een fedde en kees laken besteld. Het fijne is dat je het tot ...
Ik gebruik het lakentje vanaf dag één en ze draait nu nog steeds niet. Ze is bijna 8 maanden. 😁

5 jaar geleden

Reactie op Miss_Joyce

Ik gebruik het lakentje vanaf dag één en ze draait nu nog steeds niet. Ze i ...
Is dr slaapzak ook nodig?

5 jaar geleden

Reactie op Lila123

Is dr slaapzak ook nodig?
Tot drie maanden heb ik de slaapzak van fedde en Kees gebruikt. Nu heb ik gewoon een normale slaapzak van Prénatal.

5 jaar geleden

Als je een lange slaapzak hebt kan je ook de onderkant onder het matras stoppen bij het voeteneind. Dan kunnen ze wel draaien maar niet omhoog/door het bed heen

5 jaar geleden

Ik heb niet de speciale slaapzak. Die vind ik toch een beetje eng als ze toch draait. Hoe hou je jezelf dan goed omhoog? Gewone slaapzak hier dus. Weer wat dagen verder en onze dame blijft er eigenlijk keurig onder liggen. Eindelijk! Een keer gehad dat ze omgedraaid was onder dat ding, maar toen had ze geen slaapzak aan. Maar nu al z’n geld waard.

5 jaar geleden

Reactie op mini-juli

Ik heb niet de speciale slaapzak. Die vind ik toch een beetje eng als ze to ...
Fijn dat het geholpen heeft! ☺️