29 Reacties
5 jaar geleden
Hier sinds vannacht hetzelfde (39w). Maar al wel een tijdje last van voorweeen en harde buiken al sinds 20w.
Dit hoeft helemaal niks te betekenen. Kan nog wel weken aanhouden.
Ben vandaag ook misselijk en beetje hoofdpijn. In combinatie met de pijntjes. Het mag van mij dus wel beginnen, maar ik ga maar nergens vanuit
5 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn dat je voorweeen/ indaling die jij niet denkt te hebben ..
Ik vond de weeën zelf als giga menstruatie kramp voelen
5 jaar geleden
Ik heb die menstruatie pijn ook maar dan wel met harde buiken em hoofdpijn erbij, en blijf me maar weer leegkotsen😔 ik ben dinsdag ook 38 weken😁
5 jaar geleden
Hoi, ik ervaar precies hetzelfde! Vrijdag heb ik ook een groot deel van de slijmprop verloren. Toevallig had ik die ochtend ook controle bij de verloskundige, maar zij zei dat het verliezen niet heel veel zegt over of de bevalling dan snel gaat komen. Het is ook mijn eerste kindje dus ik vind het ook lastig om te beoordelen of alles wat ik voel nu een voorteken is of niet. Maar vind het wel heel spannend om te merken dat er van alles gebeurt in m'n lichaam 😅. Dus heb helaas geen antwoord op je vraag maar je bent in elk geval niet alleen dus. Volgens mij lopen we ook precies gelijk, ik ben dinsdag 38 weken.
5 jaar geleden
Ik ben dinsdag ook 38 weken. En ik heb snachts ook soort menstruatiekrampen maar ik voel hem dan ook wel soort van bewegen. Denk dat het indalingsweeën zijn. Twee weken gelegen had de verloskundige mij verteld dat hij nog niet volledig is ingedaald.
5 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde sinds 3 dagen.. Ook de 1ste dus vraag me ook af of dit een voorteken is of waar het vandaan komt.. Ook meer lage rugpijn erbij
5 jaar geleden
Ik ben 37 weken en heb ook al paar weken laat van menstruatie krampen. Ik denk dat het normaal is je lichaam is aan het voorbereiden voor de bevalling 😊
VRIEND
5 jaar geleden
Vorige week ook menstruatieachtige kramp en best heftige krampen gehad. Nu met 39+3 is het al weer een tijdje verdacht stil op het front, haha. Het wil dus allemaal niet heel veel zeggen :)
5 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde! Ben a.s. dinsdag 38 weken.. baby is al helemaal ingedaald dus daar kan het niet mee te maken hebben!
5 jaar geleden
Heb ik ook! Ben vandaag 38+6 en gisteren echt heel veel menstruatie achtig kramp incl harde buiken, maar het zet niet door. Heb het ook regelmatig overdag eventjes. Ze is al ruim 1,5 week volledig ingedaald, dus indalingsweeen zijn het niet meer denk ik. Maar heb al vanaf 36+2 voorweeën/oefenweeen, dus volgens mij zegt het allemaal niet zoveel helaas!
5 jaar geleden
Indalingsweeen kunnen het zijn. Diarree kan ook te maken hebben met de plotselinge warme temperaturen. Ik snap dat het spannend is.
5 jaar geleden
Grappig dat er zo veel op 14 juli zijn uitgerekend. Ikzelf ook☺️. Ik heb ook af en toe menstruatie pijn. Dit is mijn 3e kindje. De eerste is 11 dagen later geboren dan uitgerekende datum en de tweede is 2 dagen later geboren. Hopelijk komt deze iets sneller want heb nu veel meer zwangerschapsklachten dan bij de eerste 2...
Het verschil tussen weeën en menstruatie pijn is bij mij dat weeën als een golf komen, begint zwak en doet steeds meer pijn en zakt weer af. Ik denk wel dat die menstruatie pijn oefen weeën zijn.
5 jaar geleden
Ik loop hier ook al 2 weken mee ook dinsdag 38 weken 🙈 mij benieuwen wanneer ons mannetje zich gaat melden dit is me 2 de zwangerschap maar totaal andere klachten dan de eerste 🙈