17 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik geen bakje. Heb de doekjes van pampers, daar zit een goed afsluitbaar ‘klepje’ op de verpakking. Ik leg ze op de kop weg zodat alle doekjes nat blijven. Werkt toppie!
5 jaar geleden
Ik heb zo’n houder, maar nooit problemen mee. Wat ik wel vaak doe is alvast 3 doekjes pakken als het een poep luier is. Meestal heb ik er dan wel 3 nodig en dan hoef je niet te klungelen met 1 hand terwijl je met je andere beentjes probeert tegen te houden 😂
5 jaar geleden
Ik heb geen enkele houder en gebruik de zwitsal doekjes maar hier gaan ze zo hard ze hebben weinig kans tot uitdrogen als je het plakkertje gewoon weer even dicht doet haha
5 jaar geleden
Ik heb zo’n houder, maar nooit problemen mee. Wat ik wel vaak doe is alvast ...
Dat doe ik ook idd! Eerst even via de zijkant in de luier spieken wat de schade is en dan alvast een doekje klaar leggen haha
5 jaar geleden
Geen box hier, vind deze dus totaal niet handig.
Hebben doekjes in een verpakking met hersluitbaar plastic dekseltje (aldi, action, lidl hebben deze onder anderen in verschillende varianten)
5 jaar geleden
Mijn geweten begon een beetje te knagen door de hoeveelheid afval die we ineens produceerden met al die doekjes en luiers. Ik heb op aanraden van een vriendin de wegwerpdoekjes van CheekyWipes besteld, bevalt supergoed! 25 doekjes en een box voor schone en voor vieze doekjes (inclusief waszakje) met essentiële oliën om het fris te houden. Omdat we toch al zoveel wassen komen we nooit zonder te zitten. Het maakt ook veel makkelijker schoon vind ik, je hebt meestal maar 1 doekje nodig, die wegwerp doekjes gaan vaak weer dubbel en dan weet je amper welke kant je nou nog kunt gebruiken. Het is even een investering, maar als je bedenkt hoeveel pakken wegwerpdoekjes je er nog doorheen zal vegen haal je die er vrij snel alweer uit! Kan ze echt aanraden!
https://www.blabloom.com/nl/producten/cheeky-wipes-kit-hand-en-gezicht-met-gekleurde-bamboe-doekjes/2672/
5 jaar geleden
Reactie op Tanja LM
Mijn geweten begon een beetje te knagen door de hoeveelheid afval die we in ...
Wij gebruiken deze ook en ik wil nooit meer wegwerp, ook mijn vriend is helemaal overtuigd!
5 jaar geleden
Hier ook fan van de Billiesbox wasbare billendoekjes! Superzacht en wij hebben vaak aan 1 doekje per verschoning genoeg, terwijl we met wegwerp al snel 3 doekjes nodig hadden. Geen gat in het doosje, deksel kan gewoon helemaal open dus je hoeft ook niet te prutsen om ze eruit te krijgen. Wij bewaren de doekjes met een laagje water in de doos maar je kunt ze inderdaad ook droog bewaren en een spray gebruiken.
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Amyl
Welke is dat dan precies?
https://www.bol.com/nl/p/oxo-tot-babydoekjes-box/9200000094957145?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Zie dat de houder niet leverbaar is momenteel.. vast wel elders.