21 Reacties
6 jaar geleden
Ik ben heel erg dankbaar voor alle heftige kwalen die nu op komen zetten omdat dat bij m'n vorige zwangerschap (mk) niet was. Dit biedt me een beetje rust.
6 jaar geleden
Ik ben onwijs dankbaar voor mijn lieve mannetje. Die onwijs betrokken is, alles wil weten en dat ondanks dat hij zelf 2.5week geleden een heftige ingreep heeft gehad.
6 jaar geleden
Wat een goed idee!! Ik ben zo ontzettend dankbaar dat het mogelijk is om op de natuurlijke manier zwanger te worden en dat het ook snel (5 maanden) gelukt is.
Vandaag een gesprek met een collega gehad die 8 jaar bezig is geweest, laatste ivf poging zelf betaald heeft en het toen gelukkig gelukt is.
Dat maakt mij bewust van het feit dat ik dus dankbaar mag zijn
6 jaar geleden
Ik ben blij en dankbaar dat het toch gelukt is naar meer dan een jaar proberen om zwanger te worden!
Verder ben ik super blij dat ik een fantastische vent heb die me overal bij steunt. 👫🏼✅ ❤✅ 💍✅ 🤰🏼✅ 👶🏼yet to come!
6 jaar geleden
Ik ben super blij en dankbaar dat we na 7 maanden proberen een positieve test in handen hebben sinds afgelopen vrijdag. Ons kleine mannetje (juli 2016) vraagt al heel lang of hij grote broer mag worden. Nu kunnen we het hem eindelijk vertellen na de 1ste echo.
Ik ben ook zo blij dat ik er nu zo bewust in sta en alles op mij af kan laten komen en dat ik weet wat ik wil en dat het niet uit maakt wat de rest van de wereld vindt en denkt.
Het voelt zo fijn dat ik nog een keer mama mag worden! ❤
6 jaar geleden
Dankbaar ben ik voor mijn man die me in alles steunt en steeds vraagt hoe het gaat en dan ook luistert. Mijn dochter van 4 die in deze dagen heerlijk met mij speelt, en lekker met mij onder een deken op de bank een filmpje zit te kijken. En dat het na 4 jaar en deze keer zonder tussenkomst van het ziekenhuis raak is. Ik ben gelukkig😍
6 jaar geleden
Blij en dankbaar met de kleine uk die aan het groeien is in mijn buik 😍! Onwijs fijn dat vriendlief er ook zoooo blij mee is, i love it! En we zijn zo gelukkig. Dankbaar dat dit ons is gegund 🧡
6 jaar geleden
Zo dankbaar...veel gebeden om nog een keer zwanger te mogen worden en het is gelukt! (op m’n 40e ;-)
We zijn zo blij voor ons zoontje van 2,5 dat hij een broertje of zusje krijgt! Hij vindt baby’s namelijk enorm schattig 🥰

6 jaar geleden
Wat een leuk topic!
Na veel avonden praten, huilen en overdenken hebben mijn vriend en ik besloten om (nu nog) niet verder te gaan in het medische traject waar we in zaten. In het kader van: Dan is het ons misschien gewoon niet gegeven. En wonder boven wonder ben ik kort na die beslissing op de natuurlijke manier zwanger geraakt! Het voelt als een enorm cadeau! ♥️
6 jaar geleden
Gisteren zijn we op bezoek geweest bij mijn zus. We willen nog even wachten met vertellen totdat we de eerste echo hebben gehad (rond 8 weken, ben nu 6 weken). In de auto op de terugweg zei ik tegen mijn man "oh het lag steeds op het puntje van mijn tong om te vertellen", zegt hij "ja, dat had ik ook steeds"!
Heerlijk geniet-momentje samen ;)
6 jaar geleden
Super super dankbaar, dat ik na het overlijden van ons stilgeboren zoontje. Wat 4,5 maand geleden is, zo snel weer zwanger mag zijn. Het is en blijft een wonder, en dankbaar dat hij onze families dichter bij elkaar heeft gebracht. Het zullen wel de langste en zwaarste maanden worden voor ons. Maar ik ga zeker proberen te genieten. Want wat ik al zei het is en blijft een wonder! En dankbaar dat het onze relatie sterker heeft gemaakt. Want het had ook anders gekund. Ondanks dit de zwaarste periode is probeer ik wel dankbaar te zijn voor vele dingen. En nu hopen dat alles goed mag komen. #keep faith en #de liefde is groter dan de angst ♡