11 Reacties
4 jaar geleden
Als ik jou was zou ik de huisarts of verloskundige bellen. Het kan zijn dat er niks ernstigs is en dat het gewoon irritatie van een melkklier kanaaltje is. maar het kan ook een ontsteking (of erger) zijn.
4 jaar geleden
Doet de borst zelf ook zeer ? Of voel je harde plekken ?
Je kan een warme douche nemen en alles even goed masseren.
4 jaar geleden
Heb ik bij alle 4 de zwangerschappen gehad, was niks aan de hand. Melkproductie was vroeg op gang en mijn tepels goed doorbloed en gevoelig. Op aanraden ingesmeerd met tepelcreme om het wat soepeler te houden.
Dat gezegd hebbende, wanneer je twijfelt even overleggen met je verloskundige wanneer je haar spreekt.
4 jaar geleden
Bedankt allemal voor jullie reacties. Gisteren ben naar de echo geweest, ze hebben wel cystes gezieen maar verder niks. Mammografie niet aangeboden, omdat ik zwanger ben. Ze zouden graag de vloestoff onderzoeken, of er geen gekke celletjes zitten, allen hoe krijg je die vloestoff eruit, die was al uitgedroogt op tshirt.. Ze gaan met chirurg overleggen en maandag hoor ik verder.
4 jaar geleden
Reactie op Ana85
Bedankt allemal voor jullie reacties. Gisteren ben naar de echo geweest, ze ...
Heel veel sterkte! Fijn dat je aan de bel hebt getrokken. Met zoiets liever te vroeg dat er niks aan de hand is dan te laat. Misschien krijg je er met een massage wat vloeistof uit?