20 Reacties
4 jaar geleden
Haha smeerkaas had ze geen zin in..ze krijgt vanalles op brood hoor, maar wist niet zeker of hagelslag al wel mag
4 jaar geleden
Lekker geven hoor.
Zoontje krijgt hier ook wel eens kinderchocolade hoor.
Zolang het niet dagelijks is, zie ik het probleem niet zo
4 jaar geleden
Tuurlijk! Mijn zoon eet bij opi en omi ook gewoon paaseieren, zolang ze goed groeien eten en gezond zijn vind ik alles best
4 jaar geleden
Ik kies ervoor om het niet te doen 馃榿 er zijn genoeg andere gezonde alternatieven die onze zoon ook super lekker vind en zolang hij er niet om vraagt en het niet geproefd heeft weet hij niet wat hij mist 馃榿
Je kunt ook zelf chocopasta maken. Is een stuk gezonder!
4 jaar geleden
Gewoon doen hoor. Ze heeft de chocolade paaseitjes ook al ontdekt. Ze heeft nog een broer en 2 zussen dus ze ziet alles. Ze gat echt niet meer akkoord met rozijntjes als de rest een chocolaatje krijgt. Wij hebben de afspraak aan tafel: eerst een broodjeet iets gezond en daarna mogen ze zelf kiezen maar maar 1x chocola.
4 jaar geleden
Onze kleine man wil ook echt alles wat zijn 2 grote broers van 7 en 9 jaar (of wij eten.) Als hij iets anders krijgt wordt hij heel boos en gooit het weg. Ach, zolang hij niet dagelijks chocola krijgt is het wat mij betreft ok. Het werkt gelukkig ook zo met gezonde dingen. Die wil hij ook als anderen ze eten.
VRIEND
4 jaar geleden
Ik geef haar alleen gezonde dingen op haar brood. Maar het is makkelijk bij ons, omdat ze geen broers en zussen heeft die ze bijvoorbeeld hagelslag ziet eten. Zolang ze het niet kent mist ze het niet denk ik altijd!
4 jaar geleden
Hier vind onze zoon 't ook heel lekker. Wij eten 't zelf altijd als ontbijt. Hij mag soms een hapje. Bijvoorbeeld als hij z'n eigen brood op heeft. Maar hier wil ik van geen enkel eten, behalve groente en fruit een gewoonte maken 馃槉