20 Reacties

4 jaar geleden

Lekker geven 馃槏

4 jaar geleden

Natuurlijk mag dat...en een chocolade reep ach als ze dat lekker vind hahah

4 jaar geleden

Oh gelukkig

4 jaar geleden

Haha smeerkaas had ze geen zin in..ze krijgt vanalles op brood hoor, maar wist niet zeker of hagelslag al wel mag

4 jaar geleden

Hier krijgen mijn 6 opgroeiende zonen vanaf 8 mnd alles....behalve honing maar verder geef ik ze alles...en ga ik met mijn dochtertje die nog ge kren moet worden ook doen

4 jaar geleden

Lekker geven hoor. Zoontje krijgt hier ook wel eens kinderchocolade hoor. Zolang het niet dagelijks is, zie ik het probleem niet zo

4 jaar geleden

Lekker laten genieten! 馃構

4 jaar geleden

Tuurlijk! Mijn zoon eet bij opi en omi ook gewoon paaseieren, zolang ze goed groeien eten en gezond zijn vind ik alles best

4 jaar geleden

Ik doe dit ook hoor. Tegenwoordig wil ze boterhammen met chocopasta of niks 馃檮

4 jaar geleden

Ik kies ervoor om het niet te doen 馃榿 er zijn genoeg andere gezonde alternatieven die onze zoon ook super lekker vind en zolang hij er niet om vraagt en het niet geproefd heeft weet hij niet wat hij mist 馃榿 Je kunt ook zelf chocopasta maken. Is een stuk gezonder!

4 jaar geleden

Ja hoor, wissel vanalles af en mijn zoontje krijgt dus hartig en zoet鈥n dus ook pasta en hagelslag.

4 jaar geleden

Gewoon doen hoor. Ze heeft de chocolade paaseitjes ook al ontdekt. Ze heeft nog een broer en 2 zussen dus ze ziet alles. Ze gat echt niet meer akkoord met rozijntjes als de rest een chocolaatje krijgt. Wij hebben de afspraak aan tafel: eerst een broodjeet iets gezond en daarna mogen ze zelf kiezen maar maar 1x chocola.

4 jaar geleden

Persoonlijk vind ik het niet nodig. Chocola ed kennen ze niet, dus waarom zou ik ze dat dan geven? ze raken er alleen maar aan gewend, dat vind ik onnodig, maar dat is mijn mening.馃槉

4 jaar geleden

Hier krijgt ze het af en toe ook.. in het weekend bijvoorbeeld. Maar zeker niet op elk plakje brood. Maar dat ik puur omdat ik het niet nodig vind, niet omdat het niet mag denk ik.

4 jaar geleden

Onze kleine man wil ook echt alles wat zijn 2 grote broers van 7 en 9 jaar (of wij eten.) Als hij iets anders krijgt wordt hij heel boos en gooit het weg. Ach, zolang hij niet dagelijks chocola krijgt is het wat mij betreft ok. Het werkt gelukkig ook zo met gezonde dingen. Die wil hij ook als anderen ze eten.

4 jaar geleden

Ik geef haar alleen gezonde dingen op haar brood. Maar het is makkelijk bij ons, omdat ze geen broers en zussen heeft die ze bijvoorbeeld hagelslag ziet eten. Zolang ze het niet kent mist ze het niet denk ik altijd!

4 jaar geleden

Hagelslag toevallig vandaag gegeten. Totaal geen fan. 馃槄 Maar chocopasta zeker! En net als mama, nutella of niets. 馃ぃ En zeker nu de paaseitjes, gaat ook goed binnen. Tjah ik ben ook zo verzot op chocolade.

4 jaar geleden

Wij geven geen ongezonde dingen op brood omdat ik verwacht dat ze anders alleen maar de ongezonde dingen willen eten. Hetzelfde geld voor drinken. Hij krijgt hier geen limonade. Hij is nu 22 maanden. Het is de keus van iedere ouder of hij of zij het wel of niet wil geven.

VRIEND

4 jaar geleden

Hier ook een grote fascinatie voor hagelslag 馃構

4 jaar geleden

Hier vind onze zoon 't ook heel lekker. Wij eten 't zelf altijd als ontbijt. Hij mag soms een hapje. Bijvoorbeeld als hij z'n eigen brood op heeft. Maar hier wil ik van geen enkel eten, behalve groente en fruit een gewoonte maken 馃槉