29 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een box matras en daarop een boxkleed

4 jaar geleden

Ik heb 2 boxkleden op elkaar
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb 2 boxkleden op elkaar
Zat ik ook aan te denken, bestel er gewoon nog 1😊 dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op Ashila

Ik heb een box matras en daarop een boxkleed
Heb dus ook gezocht naar iets van een box matras maar echt nergens kunnen vinden🤭

4 jaar geleden

Ik heb ook een boxmatras van Bopita en daarop een boxkleed (alleen het kleed vond ik erg dun/hard dus daarom maar een matrasje eronder)

4 jaar geleden

Wij hadden ook 2 boxkleden op elkaar, maar de kinderfysio zei dat je beter gewoon 1 kleed kan gebruiken. Als het te zacht is, is dat juist niet handig (i.v.m. draaien en 'opdrukken', enz.)

4 jaar geleden

nooit aan gedacht eigenlijk, ik heb 1 kleed van petit amelie, is het beter er een matras of extra kleed onder te doen ?

4 jaar geleden

Ik heb 2 boxkleden op elkaar! Ligt lekker zacht, maar ook weer niet te zacht want ze kan zich er goed op omrollen🤗 goedkope boxkleden kun je bij de wibra halen!

4 jaar geleden

Ik had eerst ook een matrasje eronder, maar de fysio geeft aan dat zodra ze gaat draaien en opdrukken, het te zacht is en dus moeilijker. Advies is alleen een boxkleed. Soms hoor ik hard een boink, te hard omgerold 🤔
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

nooit aan gedacht eigenlijk, ik heb 1 kleed van petit amelie, is het beter ...
Volgens mij zijn die boxkleden wel een stuk dikker of niet? Dat zal best voldoende zijn hoor denk ik!

4 jaar geleden

Wij hebben een dun matrasje en erbovenop een boxkleed (van baby's only)

4 jaar geleden

Box matras eronder..

4 jaar geleden

Box Matras en een box kleed van jollein

4 jaar geleden

Boxkleedje!

4 jaar geleden

Box matras en een kleed erbovenop 🤗

4 jaar geleden

2 boxkleden op elkaar. De onderste heeft een hele gladde stof, die gebruiken we zodat ongelukjes niet het hout in trekken c:

4 jaar geleden

2 boxkleden op elkaar

4 jaar geleden

Boxmatras + boxkleed ❤️