12 Reacties

4 jaar geleden

Hema heeft juiste ruim zittende broekjes voor wasbare luier kontjes, zeeman valt juist smal.. ik heb ook wasbare luiers en Hema past het beste, ook in juiste maat ( draagt nog steeds broekje maat 62 terwijl hij 67 cm is). Hoop dat je hier wat mee kan

4 jaar geleden

De leggings van dilling zijn hier favoriet met wasbare luiers

VRIEND

4 jaar geleden

Welke maat zit je baby momenteel? Mijn zoontje is sinds kort over gegaan naar maatje 74 en ik merk dat de breedte weinig veranderd is vergeleken met 68. De lengte uiteraard wel!

4 jaar geleden

Broekjes van Primark past ons zoontje ook om zijn wasbare luierbillen. Toegegeven, hij is redelijk smal. Ons probleem was broekjes vinden die om zijn billen pasten, en ook nog aansloten bij zijn middel. Ik weet niet of je kan naaien, anders zou ik je het Oliver patroon aanraden (is gratis). Daar zijn verreweg mijn meeste broekjes van. Mijn moeder naait graag :) http://emmaenmona.blogspot.com/p/gratis-patroon-oliver-babybroek.html?m=1

4 jaar geleden

Bedankt voor de tips. Ik heb dezelfde ervaring.met een grotere maat, ik was overgestapt naar 74/80 maar het zat even strak (broekjes van Joleinn). Ik ga in ieder geval wat broekjes bij de Hema bestellen. Wij hebben best een spekkie, dus de Primark durf ik dan niet aan (als ze al doen aan online bestellen, geen idee eigenlijk). Leggings vind ik voor een jongetje een beetje gek, maar dat is vast persoonlijk. Had ik maar het talent om te kunnen naaien, lijkt me echt leuk en handig! ;)

4 jaar geleden

De broekjes van de HEMA zijn echt super zacht en fijn en heel erg leuk en stoer voor een jongen! Je hebt ze in effen en met een werkje erin en hele mooie kleuren. Gaat goed komen

4 jaar geleden

Jaaaaa ik heb dit probleem ook!!!! En het kindje lijkt ook meer uit verhouding... als wij bezoek krijgen doe ik dr een jurkje aan met maillot of wegwerpluiers zodat ze dr niet zo gek uit ziet 😅

4 jaar geleden

De ribbroekjes van Hema en h&m werken hier goed! Wij gebruiken bamboozles met overbroekjes van totsbots dus ook een lekker grote luierkont hier 🤣 heb ook nog 2 broekjes van de prenatal (merk sweet petit) die meer harembroek achtig zijn en lekker veel meerekken.

4 jaar geleden

Het schijnt dat broekjes van de noddles goed zitten bij wasbare luiers. En leuke printjes.. ☺️

4 jaar geleden

Noddles! ❤

4 jaar geleden

Tinymoon.nl heeft harembroekjes en drop crotch broekjes.. van alles.. zijn super leuk.. handgemaakt.. weet niet zeker of het zal passen, heb het niet gebruikt over wasbare luiers, maar ik denk dat er genoeg keus is..

4 jaar geleden

Wat leuk om te lezen dat er meer ouders wasbare luiers gebruiken! In onze omgeving zien we het helaas niet veel. Wij gebruiken ook LL maat 2. De broekjes van Hema, Zara en H&M passen hier vaak goed. Ook spijkerbroekjes van jogging stof zijn erg prettig! Die hebben dan wel de wat langere broekspijpen (want maatje groter) maar als we ze omslaan naar binnen toe blijven die vaak goed zitten. Ken je toevallig de Facebook groep ‘wasbare luiers’? Daar vind ik ook vaak goede tips voor passende broekjes :)