24 Reacties
4 jaar geleden
Heb er geen ervaring mee maar ze hebben voor buggy speciaal ophang systeem voor de fiets waar je dan de buggy aan kan hangen
4 jaar geleden
Ik zie dat je ook pocket buggy's hebt die je zo klein op kunt vouwen dat ze in de fietstas passen. Wel schreeuwend duur haha.
4 jaar geleden
Reactie op Smt82
Ik heb op marktplaats een buggy drager en buggy gekocht. Steekt wel een ein ...
Oh heel graag! Was al aan het google, maar kan het niet goed zien..
4 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Oh heel graag! Was al aan het google, maar kan het niet goed zien..
En hier van de andere kant, ik heb er dus nog fietstassen overheen. Daardoor zie je het rek minder.. vind het zelf niet zo mooi dat de buggy zo ver achter de fiets hangt maar, als je nog een fietsstoeltje achterop wilt dan beter komt dit beter uit..daarom hebben ze het zo gemaakt.

4 jaar geleden
Reactie op Smt82
En hier van de andere kant, ik heb er dus nog fietstassen overheen. Daardo ...

Oh dat steekt inderdaad echt flink uit 🤣 word je niet raar aangekeken als je zo voorbij komt fietsen? Haha heb dit echt nog nooit gezien! Merk je dat niet met fietsen dat dat er achter hangt? Veel tegengewicht?
4 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Oh dat steekt inderdaad echt flink uit 🤣 word je niet raar aangekeken als ...
Ik heb ook een buggydrager op de fiets, toevallig tweedehands gekregen van vrienden en ik ben er erg blij mee. Gebruik het vaak voor naar de kinderboerderij of om bijvoorbeeld naar de trein/bus toe te fietsen. Het is me nooit opgevallen dat ik raar aangekeken werd maar dat zou me echt niks uitmaken mocht het wel gebeuren. Ik heb er ook geen last van met fietsen, zo'n buggy weegt niks.
4 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Oh dat steekt inderdaad echt flink uit 🤣 word je niet raar aangekeken als ...
Als ze raar kijken ben ik ze al voorbij en zie ik het niet meer haha🤣
Maar het is gewoon ontzettend handig, anders moet je de kleine overal tillen en kan je nergens even heen zonder auto. En idd, het zijn lichtgewicht buggy's dus merk je niks van.
4 jaar geleden
Reactie op Smt82
Maar ...
Hahaha dat is waar! Bedoelde het ook niet verkeerd hoor, vroeg het me gewoon af 😂 heb er nog nooit iemand mee zien fietsen, vandaar. En ja dat tillen.. daarom denk ik erover om het te kopen! Nu moet ik hem idd tillen en dan neerzetten met betalen en onze nieuwsgierige aap zit dan gerust aan de andere kant vd winkel als ik 2 tellen niet oplet 🤣 laatst moest ik hem 4x terug halen tijdens het afrekenen, zag er zo knullig uit 😅🤣
4 jaar geleden
Reactie op Smt82
Maar ...
Mag ik vragen wat voor buggy je dan hebt? 😁
4 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Hahaha dat is waar! Bedoelde het ook niet verkeerd hoor, vroeg het me gewoo ...
Dat geloof ik graag🙈 ik kan haar ook niet alleen laten.. even knipperen en ze is weg🤣
En snap dat het niet verkeerd bedoeld was hoor😊 ik vind het er zelf ook niet uitzien haha.. maar ja, we moeten wat. 😉😄
4 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Mag ik vragen wat voor buggy je dan hebt? 😁
Ik heb even terug gekeken op marktplaats en het is een bambino buggy. Bij sommige zit er een extra flapje onder de beentjes en/of een beugel voorlangs, maar deze heeft dat niet..
maar ach, voor een 10tje is het een prima buggy voor erbij.
Deze kan je ook nog een beetje in lig stand zetten, dat vond ik ook wel handig😊

4 jaar geleden
Reactie op Smt82
Ik heb even terug gekeken op marktplaats en het is een bambino buggy. Bij s ...

Oh die ziet er ook wel echt degelijk uit zeg! Tot hoeveel kg kunnen ze daar in?
4 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Oh die ziet er ook wel echt degelijk uit zeg! Tot hoeveel kg kunnen ze daar ...
Oh pfff... Heb echt geen idee😅 ik gok wel tot ze een jaar of 2 a 3 is... maar ik zou het echt niet weten.
Ik ben iemand ik zoek iets voor nu en als het later anders moet zie ik dan wel verder. Daarom haal ik het ook van marktplaats, wil er niet de hoofdprijs voor betalen als later blijkt dat het maar voor een half jaartje nodig was😊