8 Reacties

2 jaar geleden

Watertafel voor de zomer is natuurlijk iets wat niet mag ontbreken hihi... buiten bowling kegels, automatische bellenblaas, loopfietsje ehm...verder zo geen idee毛n dus ik volg.

2 jaar geleden

Zandbak!! Bij de action heb je die schelp in verschillende kleurtjes!

2 jaar geleden

Zoontje heeft vorig jaar de Smoby Sweet Swing van oma gekregen. Vorig jaar bij de action een schommelschildpad gekocht. We hebben nu eindelijk zelf ook een tuin, dus wil de Little Tikes Giant Slide kopen. Verder vooral klein speelgoed: emmer met schepje en harkje etc, bal. En hij heeft een driewieler. Voor zijn verjaardag krijgt hij een loopfiets. Een watertafel lijkt mij ook wel leuk. En dadelijk in de zomer natuurlijk een zwembad

2 jaar geleden

Hier de afgelopen ook het eea aangeschaft: Smoby speelhuisje, zandbak (schelp vd action) emmertje en schepjes) plastic kegels, 2 stoeltjes en een kruiwagentje. Ooh en zo'n bellenblaas "pistool" 馃槅

2 jaar geleden

Hier een watertafel die favoriete is en idd een schommel. Alleen haar grote zus was er te wild mee en nu is de schommel dus kapot 馃様. Verder is mijn dochter echt van voetballen鈥ls ze een bal heeft is ze al helemaal blij.

VRIEND

2 jaar geleden

Hier is de zandbak een hit inclusief emmer en schepjes. Glijbaan vindt ze ook leuk. En het spelen met een bal en een stok.

2 jaar geleden

- Glijbaan van Little Tikes (gelijk hoogste ooit gedaan, zijn ze vrij snel aan toe) - Zandbak (met deksel ivm onze en buurt katten en blijft zand schoon in winter) - Watertafel (ooit x bij Kruidvat gekocht, zag em pas bij Action ook) - Loopfietsje - als je er plek voor hebt: schommel en nestschommel. Ohja en wij hebben vorig jaar een trampoline met net er omheen via MP gekocht voor grote broer en zus maar m鈥檔 zoontje van bijna 2 vindt die trampoline ook helemaal geweldig

2 jaar geleden

Zandbak speelt ie elke dag het liefst in, sinds zijn eerste verjaardag al. En verder wat kleiner speelgoed, een gietertje om het gras water te geven, een schepje en emmer om al het zand in te scheppen (en vervolgens op de tegels te gooien). Voor zijn tweede verjaardag krijgt hij een glijbaan van Smoby, waar we de tuinslang op kunnen bevestigen. Dan wordt het een soort waterglijbaan, recht het zwembad in.