13 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees even mee 😄

4 jaar geleden

Wij hebben een foto in glas met licht voor opa en oma 😊

4 jaar geleden

Wij hebben bij Hema voor de opa’s een bierglas laten graveren met een persoonlijke tekst. Voor de ene oma een gegraveerd wijnglas en de andere oma een theeglas. Uiteraard uit naam van hun kleinzoon ☺️ Dit vullen we aan met bijpassende lekkernijen. Voor de overgrootouders een digitaal foto lijstje, zodat ze regelmatig een update krijgen met nieuwe foto’s. Hoeven ze niet meer te stoeien met hun mobieltje 🙈

4 jaar geleden

Wij hebben bij your surprise chocolade laten bedrukken maar ze hebben heeeel veel opties, ook met kleding en glazen en zo

4 jaar geleden

Heb een voetje afgedrukt in klei. Daar gips in gegoten en die mooi geverfd. Op de achterkant fijne feestdagen 2020 op geschreven en zijn naam.

4 jaar geleden

Ik heb een invulboekje gekocht ‘opa, oma en ik’ Daar kunnen ze herinneringen opschrijven en foto’s inplakken als ze een dagje oppassen bijvoorbeeld. Een mooie herinnering voor later.

4 jaar geleden

Niet heel origineel, maar een foto van de kleinkind in een kerstpakket/trui? Deze foto is van mijn zoon toen hij 8 maand was.

4 jaar geleden

Ik heb bij persenello een foto in glas laten bewerken. Foto van de kleinzoon natuurlijk!😄

4 jaar geleden

Een houten kersthanger voor in de boom met daarop alle namen van de kleinkinderen

4 jaar geleden

Wij hebben met Sinterklaas de boekjes van Bobbi allerliefste opa en Bobbi allerliefste oma gedaan.

4 jaar geleden

Een puzzel laten maken met een foto en bijschrift opa en oma! Leuke Corona/kerst hobby en die kun je online zelf maken en bestellen met de leukste foto!

4 jaar geleden

Een fotokalender is ook leuk. Opa en oma hebben er elk jaar 1 van dieren, dit jaar een gepersonaliseerde met foto's van afgelopen jaar met de (klein)kinderen.

4 jaar geleden

Ik heb een fotoalbum gemaakt van de eerste vijf maanden :) hopelijk komt ie nog op tijd 🤔