8 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben dit voor haar gekocht, ze word morgen 4 馃グ

4 maanden geleden

Vorig jaar dit gekocht en ze speelt er nog steeds mee. Ze houd van popjes en baby's verzorgen 馃ス

4 maanden geleden

Reactie op LR鉂わ笍

Ah die is gaaf! Heb ik nu helaas geen plek meer voor haha. Spulletjes voor de pop staan idd ook op het lijstje!

4 maanden geleden

Ja mijn juli baby ook! Van ons krijgt ze een voorleesboek van Fien en Teun en dan gaan we die dag ook naar het park Molenwaard (Fien en Teun). En ze krijgt een nieuwe schooltas. Verder staat op haar lijstje oa. Een kleine rolkoffer, peppa badspeelhuis, glitterstiften, knutselpakketjes, hoelahoep, springtouw, bestuurbare auto, boeken. Waar ze momenteel al veel mee speelt en ik denk ook nog wel even blijft doen: de stapelstein stenen, serviesje, speelijsjes, verhalenzaklamp, duplo en playmobil, grimms blokkenpiramide, speendoeken. Alvast een fijne verjaardag! 馃コ

4 maanden geleden

Speendoeken= speeldoeken/speelzijde

4 maanden geleden

Reactie op LR鉂わ笍

Leuk!! Die hebben onze dochters ook, afgelopen kerst hebben we hem gegeven. Er wordt echt elke dag mee gespeeld!

4 maanden geleden

Wij wisten bij onze zoon niet zo goed wat te geven. Hebben hem o.a. dit gegeven en hij is er zooo blij mee: https://www.bol.com/nl/nl/p/janod-magnetibook-dinosaurussen-magneetboek/9300000028327775/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9300000028327775&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmP8wVZtTKTfz4lgsfdcERurV&gclid=Cj0KCQjwv7O0BhDwARIsAC0sjWMlbj6JWht3unDdqCFKk2bjkNIt-4Q-BN9W_9M4lNpcWEjcHZ9OK4caAuJxEALw_wcB Er zijn ook allerlei andere meer meisjes-proof varianten.

4 maanden geleden

Wij hebben tiptoi! Echt een super aanrader. Ik weet niet of je het kent maar mn zoontje van net 2 zingt de liedjes van het nijntje boek op zijn manier al mee en mn dochter van 4 vind het boek bij ons thuis echt super. We hadden eerst 茅茅n pen (die praat) maar daar hadden ze steeds ruzie om dus nu een tweede erbij