11 Reacties

2 jaar geleden

Hadden we hier ook last van. Maar vlak daarna was het middagslaapje ineens verleden tijd...... Misschien bij hem ook?

2 jaar geleden

Reactie op Linda159

Hadden we hier ook last van. Maar vlak daarna was het middagslaapje ineens ...
Ja misschien is dat het wel.. ook laatst een paar keer gehad dat ie 1,5 uur lang lag te kletsen in z’n bed

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Alleen maar huilen na het slaapje. Ik heb niet het idee dat hij binnenkort het slaapje eraf gaat doen gezien hij soms gemakkelijk nog 3 uur slaapt in de middag 😅

2 jaar geleden

Reactie op Liz5792

Hier precies hetzelfde. Alleen maar huilen na het slaapje. Ik heb niet het ...
Oh maar hier is er echt niet afgebouwd ofzo. Ze sliep 2 uur in de middag. Maar dat gaat natuurlijk van het totaal af. Dus snachts werd het steeds minder. Dus een paar keer haar lekker meegenomen om leuke dingen te doen in de middag. En savonds rond 19 uur naar bed. Ze sliep meteen en lekker tot 6 de volgende ochtend(meer slaapt ze echt niet). Wij doen het er mee hoor. Dan maar niet meer slapen. Ze geeft het ook echt niet aan dat ze moe is. Dus prima zo.

2 jaar geleden

Reactie op Linda159

Oh maar hier is er echt niet afgebouwd ofzo. Ze sliep 2 uur in de middag. M ...
En merk je ok dat ze niet einde middag in zakt?

2 jaar geleden

Maar hier ok hoor op de grens... Dat m'n zoontje niet meer slaapt

2 jaar geleden

Reactie op Anonieme Mama

En merk je ok dat ze niet einde middag in zakt?
Nee zeker niet .. ze gaat nu eindelijk gewillig mee naar boven en naar bed. Dat was eerst een strijd zeg.. pffff

2 jaar geleden

Heel herkenbaar hier. Heel vrolijk meisje, maar na dat middagslaapje echt niet. Ook in de overgang van soms geen slaapje meer. Alleen dan is ze vaak ook wel prikkelbaar tegen het einde van de middag😅

2 jaar geleden

Hier ook een tijd gehad, maar maak haar na 1,5u nu wakker. Rustig de rolluik open en kletsen en dan na 15min ofzo er uit

VRIEND

2 jaar geleden

Hier slaapt ze nu nog een half uurtje tussen de middag. De laatste tijd wordt ze steeds huilend wakker. Dan neem ik haar mee naar beneden en duurt het echt nog een half uur voordat ze weer bedaard is. Misschien is het inderdaad straks gedaan met het middagdutje. Succes 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Linda159

Oh maar hier is er echt niet afgebouwd ofzo. Ze sliep 2 uur in de middag. M ...
Ja dan is het helemaal prima toch :) De mijne ligt meestal ook rond 7 uur in bed, maar kletst vaak nog door tot ern uur of 8,half 9. Is s ochtends rond half 8 weer wakker. En in de middag slaapt hij sowieso 2 uurtjes. Hij maakt op het moment wel enorme sprongen qua spraak. Kan eigenlijk alle woorden wel zeggen die je hem verteld en begint nu ook echt complete zinnen van soms 7 woorden te zeggen. Vaak merk ik dan dat hij extra veel slaapt als hij weer van alles aan het leren is.