38 Reacties

6 jaar geleden

Ik slik ze ook maar geen reactie. Dat kan wellicht ook per persoon verschillen?

6 jaar geleden

Ik slik ook Davitamon mama compleet omega 3 visolie maar heb geen last van me maag. Misschien omdat ik het na het avond eten slik, ze adviseren ook om het na de maaltijd te slikken. Doe je dat ook?

6 jaar geleden

Ik slik ze ook al een tijdje maar geen klachten ervan.

6 jaar geleden

Ik had het ook de eerste week, daarna was het weg. Het hielp om ze na wat eten in te nemen.

6 jaar geleden

Ik slik ze ook, heb er geen last van wanneer ik ze tegelijkertijd met mijn ontbijt of net erna inneem. Ik heb wel gemerkt dat, wanneer ik ze op een lege maag inneem, ik zo’n typische ‘visolie’ oprisping krijg.

6 jaar geleden

Ik slik het al heel lang, nooit maagpijn..maar zit nu op 7 weken en ik denk best normaal de pijn in de maag. Ik kan het niet verbinden aan de capsules, maar gewoon aan de zwangerschapsymptomen.. Denk dat je het zoals ik echt even moet doorbijten..heb precies het zelfde:(

6 jaar geleden

Ik Gebruik hem ook. En ik heb pijn in mijn boven benen morgen ochtend afspraak bij de huisarts , even aankaarten. Maar voor de rest heb ik geen klachten . Ik weet ook niet als het verband houdt hoor. Ik heb wel weinig trek de laatste dagen. We zien het wel. Sterkte Groet, Faye

6 jaar geleden

Ik slik davitamon mama compleet met visolie 2 extra vis olie tabletten En 10 mg extra foliumzuur per dag Nergens last van

6 jaar geleden

Ik slik ze ook maar geen last! Neem je ze wel tijdens een maaltijd? Andere optie/tip die ik laatst tegen kwam is de pillen openbreken en ze bijvoorbeeld door yoghurt of een smoothie te gooien. Kwam het ergens in een artikel tegen over zwangerschapsmisselijkheid. Dus blijkbaar hebben wel meerdere hier last van, van de vitamines

6 jaar geleden

Nee geen problemen mee, slik ze al nu en ook bij mijn voorgaande 2 zwangerschappen. Misschien wat dichter op je maaltijd innemen of juist wat later op de avond? En anders een alternatief zoeken als je denkt dat je maagpijn daarvan komt!

6 jaar geleden

Vanaf hoeveel weken slikken jullie die? Ik ben nu 6.5 Week en slik alleen foliumzuur...

6 jaar geleden

Reactie op fayelingg

Ik Gebruik hem ook. En ik heb pijn in mijn boven benen morgen ochtend afspr ...
Hey faye Ik heb precies het zelfde pijn in me boven Benen, snap er echt niks van, laat me even weten anders wat het was anders ga ik ook een afspraak maken

6 jaar geleden

Hier nog een met plots pijn in de bovenbenen en ik slik ze ook!

6 jaar geleden

Bedankt allemaal, dacht de oorzaak gevonden te hebben maar helaas. Wil zo graag van die maagpijn af dat ik alles al heb bedacht.

6 jaar geleden

Reactie op NPDK

Bedankt allemaal, dacht de oorzaak gevonden te hebben maar helaas. Wil zo g ...
Eet je een maaltijd van te voren?

6 jaar geleden

Reactie op Anela

Hier nog een met plots pijn in de bovenbenen en ik slik ze ook!
Hey Anela Ook al pijn in de boven been, k heb er ook echt last van heel raar

6 jaar geleden

Eet je een maaltijd van te voren?
Ik neem m vaak savonds uur of 9.. dacht dan is mn maag wel vol genoeg en zal t niet zo’n verschil maken met bij t avondeten.. maar t is wellicht te proberen ja!

6 jaar geleden

Reactie op NPDK

Ik neem m vaak savonds uur of 9.. dacht dan is mn maag wel vol genoeg en za ...
Ja ik denk het wel. Ik had vroeger wel een antibiotica gehad wat ik ook in nam en niet na de maaltijd. En dan had ik de volgende maagpijn en onpasselijk gevoel. Pas geleden heb ik weer dezelfde pillen gehad en nu genomen na de maaltijd en nergens last van gehad. Ik hoop voor je dat het werkt als je de pil na de maaltijd neemt.

6 jaar geleden

Ik heb mijn verloskundige gemaild over vitamines en visolie en zij zegt dat alleen foliumzuur met vitamine D meer dan voldoende is. Als je echt niks eet en verder vent in de zwangerschap gaan ze kijken of je ook een multivitamine nodig hebt. Als zwangere krijg je van sommige vitamines eerder teveel binnen en wat betreft de omega vetzuren: die keten is zo complex dat je heel nauwkeurig moet weten hoeveel je van elk binnen moet krijgen anders werkt het niet.

6 jaar geleden

Ik slik ze nu al bijna 2 jaar (1e zwangerschap en tijdens borstvoeding, en nu weer zwanger. Moet ze echt tijdens de maaltijd innemen anders wordt ik er ook misselijk van.