3 Reacties

één jaar geleden

Pffff alsof je in mn hoooooofd zit. K zei net nog tegen mezelf wat wil je nou? Zielig gevonden worden stop met zo te piekeren in mn hoofd hahahhaaa zover ben ik al. Nou mijn geklaag gaat over zieke tweeling...ze waren net een weekje hersteld. En ja hoor we zijn weer dood ziek. K word er echt moedeloos van. Ben ook helemaal alleen geen familie etc in de buurt. Zit al dagen thuis wordt er echt niet goed van. Maar goed...klaag klaag dus

één jaar geleden

Reactie op Noor2020

Pffff alsof je in mn hoooooofd zit. K zei net nog tegen mezelf wat wil je n ...
En of dat soms even lekker is even klagen. Hier net zo de ene oorpijn is over en dat hebben ze weer buikgriep. Daaaaaag 4 uur slaap in de nacht nu weer naar 2 uur. Ik denk niet dat je zielig gevonden wilt worden maar soms erkenning dat het f***ing zwaar is mag best! En dat is het soms

één jaar geleden

Dit is een toffe idee , Het gaat niet om zielig te doen maar vooral leuk om met moeders te praten onder elkaar die vooral begrip hebben dat dit ‘mama zijn ‘ soms niet echt van zelf sprekend is en soms heel zwaar kan zijn . Leuk om ergens met ouders te praten die je begrijpen en niet gaan beoordelen we doen allemaal hier ons best 💝voor ons kleine Spruitjes. Ps: hier ook een zieke zoontje . Een week zijn we gezond en de andere week vol met snot pfff… hoesten en niet slapen . Ik ben al gewoon geworden en ook hij wordt 2 jaar en half en doorslapen lukt ook nog niet