47 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook zwanger uitgerekend met kerst. 2de kindje voor ons. De tijd gaat snel doordat ik heel de tijd mijn aandacht heb bij me dochter馃槄
2 jaar geleden
Wauw gefeliciteerd wij staan nu op 30december maar eerste echo komt op 17mei dus ben benieuwd voor de exacte datum! Ik heb ook al een dochtertje maar toch lijkt de tijd heeel traag te gaan ofzo 馃き
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Wauw gefeliciteerd wij staan nu op 30december maar eerste echo komt op 17me ...
Leuk! Onze kindjes zijn ongeveer even oud zie ik. Onze dochter is van 13 juli 2020. Wij hebben 11 Mei een echo gepland staan.
2 jaar geleden
Wat grappig inderdaad onze dochter is van 16 juni 2020 en nu dus ja volgens de berekening 4+4 weken en 17 mei een echo ongeveer 7,5 week dan wat toevallig zeg heb je al veel symptomen of nog niet zoveel en hoever ben jij? 馃槂
2 jaar geleden
Haha wat grappig, jullie datums. Ik ben zelf van 16 juni en onze zoon is van 13 juli 2020. Ben nu 13 weken zwanger van ons 2de kindje en uitgerekend eind oktober. Dus geen december baby 馃槈
2 jaar geleden
En geen tips om de tijd door te komen. Ik vind het veel te snel gaan 馃ぃ
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Wat grappig inderdaad onze dochter is van 16 juni 2020 en nu dus ja volgens ...
Ik ben 5 weken zeggen ze maar ik ben zo ziek dat ik blij ben dat ik vakantie heb (werk in het onderwijs) heb vandaag medicatie gekregen voor het overgeven en misselijk zijn. Helaas had ik dit bij de vorige zwangerschap van mijn dochter ook heel vroeg.
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
En geen tips om de tijd door te komen. Ik vind het veel te snel gaan 馃ぃ
Haha wat grappig dan he! Oohh oktober is ook een hele mooie maand 馃槏
2 jaar geleden
Reactie op loverituals
Ik ben 5 weken zeggen ze maar ik ben zo ziek dat ik blij ben dat ik vakanti ...
Wat heftig, dan heb ik nog geluk ik ben dan 4+5 maar op hoofdpijn moe zijn veel plassen en een gekke afscheiding nog niet misselijk etc (nog niet) bij mij dochter was het elke dag wel kotsen dus ben erg benieuwd of het nog komen gaag dus juich nog niet te hard 馃き
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Haha wat grappig dan he! Oohh oktober is ook een hele mooie maand 馃槏
Zeker! Ben op 31 oktober uitgerekend, dus met Halloween 馃巸馃ぃ Weet niet of dat een goed voorteken is 馃ぃ
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Wat heftig, dan heb ik nog geluk ik ben dan 4+5 maar op hoofdpijn moe zijn ...
Hier ook iedere ochtend overgeven bij de eerste van week 7 tm 18. Nu pas in week 9 begonnen en gelukkig soms een dagje niet haha
2 jaar geleden
Hier ook net een positieve test, datum zal voor kerst zijn. Leuk dit topic, want ik moet nog even wennen aan het idee. Maar heeeeel gewenst en ook leuk voor ons zoontje:)
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Hier ook iedere ochtend overgeven bij de eerste van week 7 tm 18. Nu pas in ...
Hopelijk komen er steeds meer dagen zonder klachten, niet fijn! Wel voor een heel mooi doel:)
2 jaar geleden
Reactie op Sanniepannie1
Hopelijk komen er steeds meer dagen zonder klachten, niet fijn! Wel voor ee ...
Haha ja dat zegt iedereen.. dat goede doel, maar soms denk ik wel eens, waarom moet ik spugen en iemand anders niet 馃槄 Die hebben toch ook een goed doel 馃ぃ
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Haha ja dat zegt iedereen.. dat goede doel, maar soms denk ik wel eens, waa ...
Het is ook helemaal niet eerlijk verdeeld. Ik wist ook niet hoe ik het anders een klein beetje positief kon maken. Maar die woorden kunnen de prullenbak in als je hoofd weer boven de pot hangt.
Veel liefs! 馃槝
2 jaar geleden
Reactie op Sanniepannie1
Het is ook helemaal niet eerlijk verdeeld. Ik wist ook niet hoe ik het ande ...
Haha mooi gezegd. Maar ik sta er verder best positief in hoor 馃槈 ik denk dat ik nog niet mag klagen als ik soms hoor dat iemand zelfs opgenomen moet worden ofzo. Ik kan verder gewoon eten en drinken!
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Zeker! Ben op 31 oktober uitgerekend, dus met Halloween 馃巸馃ぃ Weet niet of d ...
Jaaawel heel positief 馃コ ik ben zelf 28 oktober jarig hahahahaha ook rond de halloween tijd heel leuk 馃槏
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Hier ook iedere ochtend overgeven bij de eerste van week 7 tm 18. Nu pas in ...
Oke had je voor die week 9 nog klachten of is het nu pas echht rond die tijd begonnen? Ik herken echt niks van mijn dochter haar zwangerschap dan nu is het echt totaal anders 馃き
2 jaar geleden
Reactie op Sanniepannie1
Hier ook net een positieve test, datum zal voor kerst zijn. Leuk dit topic, ...
Gefeliciteerd 馃挋馃挅 wat leuk! Jaa hier is het ook rond kerst / 30 december dus ben echt benieuwd! Gefeliciteerd moet ook echt nog aan het idee wennen heb jij wel al klachten? Volgens mijn berekening ben ik nu 4+5 maar nog niet extreem veel klachtjes (komt vast nog wel)
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Haha mooi gezegd. Maar ik sta er verder best positief in hoor 馃槈 ik denk da ...
Gelukkig, zo'n mindset helpt vast! En als je de verhalen soms leest, dan hebben sommige mensen echt pech inderdaad. Met ziekenhuis opnamen etc, fijn als je dat bespaard blijft.