47 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Gefeliciteerd 💙💖 wat leuk! Jaa hier is het ook rond kerst / 30 december d ...
Bedankt. Ik vind het nog wel lastig om blij te zijn, omdat ik de eerste 12 weken aspannend vind. Zo met de risico's. Kunnen jullie dat goed loslaten?
Hier geen klachten, ken ik ook niet vanuit eerdere zwangerschap. Dus ik ben waarschijnlijk iemand die zorgt dat het niet eerlijk verdeeld is🙈
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Jaaawel heel positief 🥳 ik ben zelf 28 oktober jarig hahahahaha ook rond d ...
Haha ja het maakt me ook echt niks uit! Als het kindje maar gezond is 🥰
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Oke had je voor die week 9 nog klachten of is het nu pas echht rond die tij ...
Nee ik had geen klachten. Dacht echt yes deze keer gaat het beter 🤣 pompompom... Helaas 🤣
2 jaar geleden
Reactie op Sanniepannie1
Bedankt. Ik vind het nog wel lastig om blij te zijn, omdat ik de eerste 12 ...
Ik vond de eerste weken ook super spannend. Vooral omdat ik met 5 weken corona kreeg en écht goed ziek was! En vervolgens met 7 weken de echo een week moesten verzetten vanwege diezelfde corona 😅 zijn echt 2 weken ziek geweest.. Maar ik ben wel heel erg van, je lichaam weet wat het moet doen. Als het afgestoten wordt is er iets mis.. (uitzonderingen daargelaten natuurlijk! Wil niemand kwetsen ofzo)
Enne ik gun het een ander gewoon hoor, om zonder klachten de zwangerschap door te komen 😉 dus geniet er lekker van haha!
2 jaar geleden
Reactie op Sanniepannie1
Bedankt. Ik vind het nog wel lastig om blij te zijn, omdat ik de eerste 12 ...
Aaah oke dus ben niet de enigste met nog geen klachten gelukkig ik vond het al eng want ik herken het dus helemaal niet het geen klachten hebben 🤭 nou deze 2de zwangerschap is voor ons wel heeeel spannend aangezien ik bij de eerste dus zwangerschapsvergifteging kreeg dus het zal er nu wel een stuk anders uit gaan zien en wel genieten maar toch oppassen etc dus vind deze wel heeel spannend hoor 💖💙
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Nee ik had geen klachten. Dacht echt yes deze keer gaat het beter 🤣 pompom ...
Hahahaha ohhjeeej oke ik ga nog maar niet te hard juichen dan 🤭🤣
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Ik vond de eerste weken ook super spannend. Vooral omdat ik met 5 weken cor ...
Dat corona maakt het nog extra lastig zo zeg. En wat jammer dat de echo daardoor verplaatst moest worden. Nu ben je er hopelijk voor lange tijd vanaf en extra veel antistoffen in je lijf!
Ik had vorige week corona, gelet op alle onrust rondom corona de afgelopen jaren maakt dat het toch iets spannender. Al weet ik wel dat het niets uit zou moeten maken en je gelijk hebt over hoe sterk een lichaam ook kan zijn;)
Bedankt! Komt vast goed.
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Hahahaha ohhjeeej oke ik ga nog maar niet te hard juichen dan 🤭🤣
Volgens mij kan het enorm verschillen (ook per trimester) maar ik hoop dat het meevalt voor je!
2 jaar geleden
Reactie op Sanniepannie1
Volgens mij kan het enorm verschillen (ook per trimester) maar ik hoop dat ...
Klopt! Het is alleen grappig want het is totaaal anders als bij mijn dochter tot nu dus ben echt zo benieuwd
2 jaar geleden
Even een update ik heb helaas vandaag bloedverlies gekregen dus ben er bang voor 🥺
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Even een update ik heb helaas vandaag bloedverlies gekregen dus ben er bang ...
Oei.. hopelijk niks ergs..
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Even een update ik heb helaas vandaag bloedverlies gekregen dus ben er bang ...
Ohnee, dat is geen fijn bericht.
Hopelijk niet veel bloed. Ik duim dat de verloskundige je binnenkort kan geruststellen.
Heel veel liefs voor jou😘
2 jaar geleden
Reactie op Sanniepannie1
Ohnee, dat is geen fijn bericht.
Hopelijk niet veel bloed. Ik duim dat de ...
Ja maandag maar meteen bellen of ik een echo kan krijgen met hoe het ervoor staat... heb wel dan rood met afvegen af en toe wat sliertjes maar nog geen dikke stolsels dus hopelijk toch nog goed daar binnen 🥺
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Ja maandag maar meteen bellen of ik een echo kan krijgen met hoe het ervoor ...
Hoe gaat het nu?
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Hoe gaat het nu?
Het bloeden is alleen nog met afvegen en heel nihil niet zo erg meer als zaterdag heb verder (gelukkig) nog geen buikpijn of krampen gehad en de verloskundige denkt niet per direct met hoe ik het omschrijf aan een miskraam dus het is echt 50/50 en kan alle kanten nog op volgens haar aankomende dinsdag heb ik een echo om te kijken wat nu de stand van zaken is en als ik wel nog zwanger ben ben ik ongeveer 6+3 dus dan hopen we een mooi kloppend hartje te zien 💖💙 maar verder nog steeds geen zwangerschapsklachten dus heb vooor nu echt niks om aan vast te houden me gevoel zegt ene kant zit het kindje ernog andere kant ook weer niet geen idee ben echt geschrokken van het bloedverlies dus sta er nuchter in en laat dinsdag op me af komen en duimen voor hopelijk goed nieuws 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Het bloeden is alleen nog met afvegen en heel nihil niet zo erg meer als za ...
Fijn dat er contact is geweest. Maar wat duurt dinsdag nog lang zeg, helemaal omdat er gezegd wordt dat het twee kanten op kan. Dat lijkt me echt zwaar, die onzekerheid.
Hopelijk schieten de dagen op, zodat jullie duidelijkheid hebben.
Ik duim met je mee en fijn dat je er nuchter in blijft staan😘
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Het bloeden is alleen nog met afvegen en heel nihil niet zo erg meer als za ...
Pff heel spannend! Dan duurt wachten zooo lang.. ik duim ook met je mee 🤞🏼 Laat je het weten hoe het gegaan is dinsdag?
2 jaar geleden
Reactie op Annemiek1990
Pff heel spannend! Dan duurt wachten zooo lang.. ik duim ook met je mee 🤞� ...
Jaaa ik laat het dinsdag weten over hoe of wat, is ook wel lang maar kon die maandag wel een echo krijgen maar omdat ik toen was 5+3 ofzo was kon ik wel een kindje zien maar nog steeds geen kloppend hartje, dus dan zou ik nog steeds in onzekerheid blijven zitten en dinsdag ben ik als het nog goed gaat met de baby 6+3 dus dan moet er zeker een kloppend hartje te zien krijgt dus of ik krijg dat te zien of dat het weg is maar goed ik dacht voor mezelf dat is beter dan me dalijk nog gaan stressen of dan nog wel alles goed gaat met de kleintje want het hartje klopt niet (maar dat is mijn eigen persoonlijke keus) en nu is het het 1 of het ander stiekem duim ik zo hard dat we dinsdag een kloppend hartje zien en we ons zorgen maakte voor niks en anders is het zo verdrietig de 2de keer een miskraam mee te maken maar is er vast een reden voor geweest ik geloof heel erg in dat alles gebeurd met een reden en dan blijven we het gewoon proberen tuurlijk doet het verdriet en vind ik het lang duren maar aan de uitslag kan je toch niks veranderen zei de verloskundige die er wel nog vanuit gaat dat ik nog zwanger ben omdat ze het wel mee vond vallen het bloeden is ook sinds eergister al amper alleen af en toe met afvegen maar we zullen zien 🥺 hopen op een wonder van hierboven ❤️
2 jaar geleden
Reactie op AshleyCruzzie
Helaas een miskraam gehad 🥺
Ik zat net aan je te denken... Wat enorm verdrietig 🥺 heel veel sterkte