47 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn er vandaag achter gekomen dat ik al ruim 2 maanden zwanger ben van onze 2e kindje!! Echt zo onwerkelijk. De uitgerekende datum is 21 december. Vorige maand gewoon nog een hele heftige menstruatie gehad en nu ik met griep thuis zit en de menstruatie uit bleef toch even een testje gedaan.... zelfs mijn vriend moet er nog even van bijkomen haha We wilde wel al heel graag een 2e kindje maar nooit gedacht dat het meteen raak zou zijn

2 jaar geleden

Reactie op AshleyCruzzie

Helaas een miskraam gehad 🥺
Och nee Wat ontzettend verdrietig Had net mijn verhaal geschreven voordat ik je laatste berichtje las Wens je heel veel sterkte ❤️

2 jaar geleden

Reactie op AshleyCruzzie

Helaas een miskraam gehad 🥺
Ik lees je berichtje nu pas. Heel veel liefs voor jou! Niet leuk.. Gisteren had ik een eerste check bij de verloskundige, helaas een leeg vruchtzakje.

2 jaar geleden

Reactie op Sanniepannie1

Ik lees je berichtje nu pas. Heel veel liefs voor jou! Niet leuk.. Gistere ...
Meen je niet? Dus ook een miskraam dan? Wat heftig totaal niet leuk 😢 ik had 30 april dan de miskraam en nu na 5 weken 4 juni werd ik weer ongesteld en ben ik vandaag alweer vanaf dus nieuwe ronde nieuwe kansen voor ons gebruik nu wel ovulatietesten om het een beetje bij te houden in de hoop dat het zo snel mogelijk weer raak mag zijn ☘️❤️

2 jaar geleden

Reactie op AshleyCruzzie

Meen je niet? Dus ook een miskraam dan? Wat heftig totaal niet leuk 😢 ik h ...
Ja klopt. Nog niet helemaal vanaf helaas, nu drie weken bloedverlies. Hopelijk snel klaar en als het kan zonder inzet van medicatie. Fijn dat het bij jou weer normaal op gang is gekomen. Succes de komende tijd!!

2 jaar geleden

Reactie op Sanniepannie1

Ja klopt. Nog niet helemaal vanaf helaas, nu drie weken bloedverlies. Hopel ...
Wat heftig..... en verdrietig ik ben al met ovulatie testen begonnen dus hopelijk spot ik deze week of de week erop mn eisprong en hoop ik zo snel mogelijk in verwachting te mogen zijn ❤️ jij ook veel geluk toegewenst hoe je me op de hoogte rond de tijd dat je weer opnieuw zwanger bent? ☘️

2 jaar geleden

Jaaaaaa hier is wordt onze ‘kleine’ meid ook grote zus van een broertje! 1 december uitgerekend! 😍