6 Reacties

één jaar geleden

Volg! Nog geen ervaring mee

één jaar geleden

Misschien wekker zetten en haar dan op het potje zetten zodat ze kan plassen? Heeft ze nog wel een luier aan in de nacht?

één jaar geleden

Reactie op Annemiek1990

Misschien wekker zetten en haar dan op het potje zetten zodat ze kan plasse ...
Ja maar dan ga je al echt de nacht trainen. Lijkt me wat vroeg? Ja ze slaapt gewoon nog met luier in middag en nacht

één jaar geleden

Reactie op Mila2306

Ja maar dan ga je al echt de nacht trainen. Lijkt me wat vroeg? Ja ze slaap ...
Niks is te vroeg denk ik haha. Als ze zelf zo duidelijk aan geeft dat ze er last van heeft zou ik er juist op in gaan! Ik zou willen dat onze zoon op het potje wilde 🤣

één jaar geleden

Dochter wou toen ze net overdag zindelijk was ook eerst tijdens de nacht geen luier aan en hield dan ook op. Toen het overdag er helemaal in zat deed ze gewoon tijdens de nacht terug in haar luier en was het voorbij. Nu 8 maanden later is ze meestal terug droog na een nacht maar slaapt ze wel gewoon met een luier

één jaar geleden

Ik heb begrepen, zelf geen ervaring mee, dat kinderen vooral de eerste uren dat ze op bed liggen plassen. Dat is dan ook de reden dat bij het zindelijk maken voor s nachts ouders hun kind vaak nog even laten plassen als ze zelf naar bed gaan. Er komt dan tenslotte geen vocht meer bij en dan is de blaas weer leeg. Misschien valt dit te proberen, zodat ze er later niet wakker van wordt en het dan niet verder durft te laten lopen in haar luiertje.