20 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg even mee hier t zelfde probleem🙈😂

5 jaar geleden

Haha herkenbaar! Ik gebruik nu een flexi tub van 40/42L waar ze in kan zitten. Die zet in dan in het bad terwijl ik ook douche, douchen we toch ook samen. Spetteren met de handen kan dan nog maar niet meer met de voeten. Zo doe ik dat en ze vindt het geweldig!

5 jaar geleden

Wij hebben een speciaal lig zitje die je met zuignappen kunt bevestigen voor in het badje Misschien dat deze ook geschikt zijn voor in de douche of dat er een andere variant ervan is? Ik weet wel dat je speciale douche stoeltjes hebt

5 jaar geleden

wij hebben de bumble floor seat ... weet alleen niet of die ook in de douche kan eigenlijk... ;)

5 jaar geleden

Wij zetten een badzitje op de grond in de douche. Wij hebben een douchebak en doen daar een laagje water in. In het badzitje leg ik een hydrofiele luier zodat ze niet kan wegglijden.

5 jaar geleden

Dit is echt een ideaal badje Shnuggle! Daar kan je kindje heel snel in zitten en glijdt niet weg. Staat bij ons op een gewone badstandaard.

5 jaar geleden

Wij hebben t zitje bumbo maar ook t badje shnuggle en dat is echt DE oplossing!!!

5 jaar geleden

Ze kunnen hier zelf in zitten, met behulp van t steuntje ook. Je kunt m zonder standaard natuurlijk ook gebruiken

5 jaar geleden

Wij gebruiken het badzitje van angelcare voor ons tweede kindje en is een groot succes. Ze is nu 5 maand en een half en kan er nu net in.

5 jaar geleden

Oww handig deze tips. Ik ben ook zoekende hoe ik haar in bad moet doen. Ze past bijna niet meer in haar badje namelijk en wil dolgraag zitten. Overal trouwens.. in de box.. op de bank.. in bed..

5 jaar geleden

Reactie op sunshine30

Wij hebben t zitje bumbo maar ook t badje shnuggle en dat is echt DE oploss ...
Die shnuggle lijkt me heel handig maar zie dat t maar tot 12 maanden is. Dan is t best een aanschaf voor een maand of 5 vanaf nu 🙈

5 jaar geleden

Reactie op NPDK

Die shnuggle lijkt me heel handig maar zie dat t maar tot 12 maanden is. Da ...
Als je er vee plezier van hebt :) je kan m daarna weer verkopen. Ik heb m zelf overgenomen voor 15,-

5 jaar geleden

Reactie op sunshine30

Als je er vee plezier van hebt :) je kan m daarna weer verkopen. Ik heb m z ...
Dat is zeker waar hoor! Ik ga ff op marktplaats kijken 😁

5 jaar geleden

Mijn vriend gaat altijd in kleermakerszit onder de douche zitten. Noah op schoot. En anders gewoon in ons bad met zo een nekring

5 jaar geleden

Ik zat er toevallig vd week ook over na te denken.. heb al 2x heel de badkamer kunnen dweilen door het gespetter haha. En wil ook niet elke keer samen moeten douche.. Misschien als je het te glad vind een handdoek op de bodem leggen? Ik ga ook eens kijken voor een zitje denk

5 jaar geleden

Reactie op gabje89

wij hebben de bumble floor seat ... weet alleen niet of die ook in de douch ...
Mijn schoonzus had deze ook voor haar zoontje en zette deze ook onder de douche. Ideaal zei ze!

5 jaar geleden

Ik gebruik een badje van OK baby Opla. Dit zitje staat vrij ver achterover waardoor ze er heel makkelijk in kan zitten, heel tevreden mee!

5 jaar geleden

Wij hebben bij onze zoon en dochter zoiets gebruikt, ideaal. Hebben hem nu alvast tevoorschijn gehaald, maar echt zitten mag pas als ze dat zelfstandig kunnen, net zoals ze nu nog niet in een fietszitje mogen. Dus jpg even paar maandjes wachten.

5 jaar geleden

Wij gebruiken tot op heden gewoon een aankleedkussen. Ideaal! Meisje erop en ze is helemaal tevreden

5 jaar geleden

Hier het badzitje in het grote bad ipv in het kleine badje. Dat word echt te krap dus nu maar zo. Gaat prima.. ook onder de douche dit heel goed👍🏻