Hoi dames,
T babybadje is geen succes meer, ze spettert alles nat dus we douchen nu vaker met haar. We merken dat ze graag op de grond wilt zitten en wilt spelen in de douche. Ze kan alleen nog niet zelf zitten en we vinden t een beetje glad. Hoe doen jullie dat? Heeft iemand tips voor een douche zitje ofzo?
Haha herkenbaar! Ik gebruik nu een flexi tub van 40/42L waar ze in kan zitten. Die zet in dan in het bad terwijl ik ook douche, douchen we toch ook samen. Spetteren met de handen kan dan nog maar niet meer met de voeten. Zo doe ik dat en ze vindt het geweldig!
Wij hebben een speciaal lig zitje die je met zuignappen kunt bevestigen voor in het badje
Misschien dat deze ook geschikt zijn voor in de douche of dat er een andere variant ervan is?
Ik weet wel dat je speciale douche stoeltjes hebt
Wij zetten een badzitje op de grond in de douche. Wij hebben een douchebak en doen daar een laagje water in. In het badzitje leg ik een hydrofiele luier zodat ze niet kan wegglijden.
Oww handig deze tips. Ik ben ook zoekende hoe ik haar in bad moet doen. Ze past bijna niet meer in haar badje namelijk en wil dolgraag zitten. Overal trouwens.. in de box.. op de bank.. in bed..
Ik zat er toevallig vd week ook over na te denken.. heb al 2x heel de badkamer kunnen dweilen door het gespetter haha. En wil ook niet elke keer samen moeten douche.. Misschien als je het te glad vind een handdoek op de bodem leggen? Ik ga ook eens kijken voor een zitje denk
Wij hebben bij onze zoon en dochter zoiets gebruikt, ideaal. Hebben hem nu alvast tevoorschijn gehaald, maar echt zitten mag pas als ze dat zelfstandig kunnen, net zoals ze nu nog niet in een fietszitje mogen. Dus jpg even paar maandjes wachten.