8 Reacties
5 jaar geleden
Ik doe de flessen en drinkbekers gewoon afwassen in een sopje. Doe ze eigenlijk nooit in de vaatwasser, maar dat kan in principe prima. De spenen doe ik wel om de dag 5 minuten in een kopje met water dat net van de kook af is.
5 jaar geleden
Die van nuby kan je als t goed is uitkoken. Stond laatst in de beschrijving van mijne. Maar wij doen alles steriliseren in de magnetron. Mjaa volgensmij vanaf 6 maande hoef het niet meer dagelijks. We doen die van de melk wel nog elke dag en die van t water om de 2 a 3 dage
5 jaar geleden
Ik vind de vaatwasser eigenlijk een beetje griezelig als je je bedenkt dat er altijd wel wat vaatwasmiddel of glansspoel achterblijft, voor mezelf, laat staan voor een baby. Ik was flesjes en kolfspullen enzo daarom gewoon met de hand in een heet sopje en spoel zeer goed af. Heel af en toe in magnetronsterilisator, maar volgens mij is dat niet noodzakelijk zolang het allemaal heet is gewassen.
5 jaar geleden
Ik doe het dagelijks even snel met een sopje. Heel soms, als ik lui ben, in de vaatwasser, maar spoel het altijd wel goed na ivm eventuele achtergebleven zeep resten en dergelijke.