11 Reacties
6 jaar geleden
Ongemakkelijke kanttekening valt mee toch, we weten allemaal hoe deze kindjes gemaakt zijn. Ha ha.
Maar op terug te komen op je topic.
Ik heb dit ook. Gevoel dat als ik soms loop er spontaan aambeien ontstaan. Ik heb ondertussen aambeien en gebruik een zalfje. (Curanol) dat helpt bij mij heel goed om de pijn te verzachten.
Dat het begin na gemeenschap is denk ik toeval, maar ik ben ook geen expert. Je krijgt op dat moment natuurlijk wel extra druk in dat gebied...
6 jaar geleden
Reactie op Dull88
Ongemakkelijke kanttekening valt mee toch, we weten allemaal hoe deze kind ...
Haha dat is waar. Ik heb zelf geen last van aambeien of obstipatie. Maar omdat het daarna is ontstaan en helaas niet weg is gegaan legde ik die link. Maar mss idd toeval. Fijn dat het zalfje voor je werkt.
5 jaar geleden
Thx voor de adviezen. Ik had toch maar net de verloskundige gebeld omdat de pijn niet te harden is. Zij denkt dat het met de bekkenbodem en hormonen te maken heeft. Zij adviseerde om naar een bekkenfysio te gaan. Voor iemand herkenbaar?
5 jaar geleden
Ik heb sinds deze week (37.3) het vrijen even stopgezet. Na laatste keer tot bijna 2 dagen flinke krampen (soort oefenweeen) overgehouden. Dus maar even rustig houden nu.
5 jaar geleden
Reactie op PlienenRob
Ik heb sinds deze week (37.3) het vrijen even stopgezet. Na laatste keer to ...
Voor mij is het nu ook even gestopt. Had na de gemeenschap zoveel buikpijn, krampen en dus pijn in mijn anus . Verschrikkelijk... Maar het kan dus toch wel daarmee te maken hebben als ik jouw verhaal lees
5 jaar geleden
Reactie op Tarazomer
Druk eraf halen kan helpen.
dus 'plas ophouden' ipv ontspannen zitten met ...
Dat Doe ik al. Maar toch bedankt voor de tip!