34 Reacties
5 jaar geleden
Mijn zoon bijna 6 maand krijgt smiddags een broodje jam en een gebakken ei in kleine stukjes en dat gaat best wel goed hij peuzelt het lekker op
5 jaar geleden
Ik lees graag mee. Ik kreeg jet advies om te starten met ei en pindakaas. Maar het is nog geen succes. Mijn zoontje moet kokhalzen bij pindakaas. Tips heb ik graag!
5 jaar geleden
Ik prak het ei gewoon door de groente! Eerst de groente met de staafmixer tot een grof papje en dan het ei erdoorheen. Ze eet het allemaal heerlijk op!
5 jaar geleden
Hier vandaag voor het eerst ook ei gegeven. Recept: gekookt aardappeltje, half gekookt eitje en erwtjes gepureerd tot een heerlijk stampotje. Ging er super in!😋 ik begrijp niet zo goed hoe sommige brood eten op deze leeftijd? Mijn dochter van bijna 6 maanden wil geen stukjes. Moet er van kokhalzen. Zelfs als ik het in de wangzak plaats. Dus tips daarover zijn ook welkom.😊
5 jaar geleden
Reactie op Shahr
Hier vandaag voor het eerst ook ei gegeven. Recept: gekookt aardappeltje, h ...
Idem hier hoor, als ik zelf groenten maak is het vaak niet 'glad' genoeg en gaat hij kokhalzen. 😅 fruit met ietsje textuur gaat een beetje beter.
Maar ik laat brood nog even voor wat het is.
5 jaar geleden
Reactie op ChezZ
Brood dopen in bv of kv. Ik doe er roomboter op. Er kan ook appelstroop, ja ...
Weet je wel hoeveel suiker in jam of stroop zit? Dat is echt niet gezond!
5 jaar geleden
Ik heb vandaag ook ei voor het eerst gegeven. Het dit door een zeef gepureerd word het echt een mousse van. Maar ook dit was qua structuur toch nog niet naar meneertje zijn smaak. Dit papje onder zijn gewone pap gemengd en smullen maar. Misschien ook iets voor jullie 😁
5 jaar geleden
Reactie op HannaKatharina
Weet je wel hoeveel suiker in jam of stroop zit? Dat is echt niet gezond!
Beetje suiker kan geen kwaad hoor, mijn moeder deed vroeger een lepel suiker door mijn papfles savonds, ik ben er niks van overkomen😋
5 jaar geleden
Ik ben nu bezig met spinazie hapjes maken. Daar doe ik voor het eerst ei doorheen voor ons zoontje van 5 maanden. Pindakaas heb ik een theelepeltje door een banaan gedaan. Ging er goed in