4 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon drink ook iedere ochtend en avond een beetje melk uit een flesje. Ik maak er eigenlijk geen probleem van. Hij vind het fijn en ik zie het probleem niet zo. Zijn neefje van bijna 4 drink s avonds ook nog melk uit een flesje. Vind het altijd wel een fijn knuffel momentje, zoveel momenten zijn er niet dat hij wil knuffelen 😊

één jaar geleden

Wij hadden dit ook tot voor kort. Ze werd overdag zindelijk en vond het maar niks dat ze s nachts een volle luier had. We hebben toen uitgelegd dat het beter was om te stoppen met de fles en nu lekt ze niet meer door en het gaat bovendien heel goed eigenlijk. ze was we blijkbaar aan toe. Ik zou me ook geen zorgen maken als ik jou was. Komt vanzelf. Ieder kindje is anders. Voel je je vooral niet schuldig!

één jaar geleden

Zoon heeft tot ongeveer 2,5 jaar melk uit een fles gedronken. Water dronk hij al wel heel lang uit een (rietjes)beker. Op een gegeven moment gooide hij (zomaar) zijn fles in de prullenbak. Die wilde hij de volgende dag weer terug en hij ging in de prullenbak kijken. Dat had ik voorzien en ik had de fles er al uitgehaald en gezegd dat de vuilniswagen het al had opgehaald🤭 Dat accepteerde hij en sindsdien drinkt hij melk niet meer uit een fles. Hij drinkt melk nog steeds niet graag uit een beker trouwens. Hij drinkt nu vaak een klein pakje melk met een rietje. Misschien voor jullie nog een tussenstap? Dat is duurder dan een gewoon pak melk, maar Nutrilon is ook niet heel goedkoop.

één jaar geleden

Ik ben wel benieuwd of er inmiddels iets is veranderd. Hier ook nog steeds grotendeels flessen ipv gewone beker