14 Reacties
één jaar geleden
Wat lijkt me dit vervelend zeg! Ik heb helaas geen tips voor je maar ik hoop dat iemand anders die voor je heeft! Succes😊
één jaar geleden
Hier ook bijna iedere nacht een peuter die wakker wordt van een bomvolle luier of zeiknatte pyjama 😅
Wij doen nu 's nachts Pampers premium Protect luier broekje aan en dat scheelt al iets, maar nog steeds bomvol en af en toe zeiknat.
Proberen er op te letten dat hij na het avondeten niet teveel meer drinkt, maar dan nog..
Luier achterstevoren hebben wij nog niet geprobeerd, dus die gaan wij ook eens proberen hier!
Als er verder nog iemand een gouden tip heeft lees ik graag mee 😅😁
één jaar geleden
Een wolbroekje over de luier doen helpt bij ons. Dit is een overbroekje voor wasbare luiers, die we dan als pyamabroek gebruiken. Een katoenen pyama wordt heel nat en het bed dan ook, hier heb je met een wolbroekje geen last van. Kan je ook nog lanoliseren waardoor het waterdicht wordt.
één jaar geleden
Wij doen een luierbroekje over de luier heen. Hij lekt nog wel eens door, maar niet zo vaak meer.
Kan het zijn dat de romper strak zit? Dan kan de luier ook niet goed uitzetten.
één jaar geleden
Wij gebruiken baby dry Pampers achterste voren en een maatje groter dan overdag. Verder doen we hem geen romper aan voor de nacht, maar een boksershort aan onder zijn pyjama. Drinkt niet meer na 18.30 uur.