14 Reacties

één jaar geleden

Een buikslaper natuurlijk, ipv buikdrager....

één jaar geleden

's nachts de luier achterstevoren om doen proberen? Hier heb ik nog wel eens goede ervaringen mee gehad. De achterkant kan namelijk wat meer opnemen dan de voorkant. En een maatje groter voor de nacht?

één jaar geleden

Wat lijkt me dit vervelend zeg! Ik heb helaas geen tips voor je maar ik hoop dat iemand anders die voor je heeft! Succes😊

één jaar geleden

Zelfde probleem hier 😓

VRIEND

één jaar geleden

Wij hadden dit ook Maatje groter voor de nacht Soms een dubbele luier en dan 1 achtervoren Tevens duurt dit even en ineens is t weer normaal

één jaar geleden

Ik had precies hetzelfde. Iedere dag weer drijfnat, en was ook radeloos. Alle merken luiers geprobeerd en uiteindelijk werkt het merk Rascal en friends hier onwijs goed! Geen enkele nacht meer nat en minder was met pyjama's 😅. Blije mama en dochter hier🤗

één jaar geleden

Hier ook bijna iedere nacht een peuter die wakker wordt van een bomvolle luier of zeiknatte pyjama 😅 Wij doen nu 's nachts Pampers premium Protect luier broekje aan en dat scheelt al iets, maar nog steeds bomvol en af en toe zeiknat. Proberen er op te letten dat hij na het avondeten niet teveel meer drinkt, maar dan nog.. Luier achterstevoren hebben wij nog niet geprobeerd, dus die gaan wij ook eens proberen hier! Als er verder nog iemand een gouden tip heeft lees ik graag mee 😅😁

één jaar geleden

Een wolbroekje over de luier doen helpt bij ons. Dit is een overbroekje voor wasbare luiers, die we dan als pyamabroek gebruiken. Een katoenen pyama wordt heel nat en het bed dan ook, hier heb je met een wolbroekje geen last van. Kan je ook nog lanoliseren waardoor het waterdicht wordt.

één jaar geleden

Bedankt allemaal voor de tips!! We gaan ze allemaal proberen

één jaar geleden

onze dochter lekte ook altijd door (buikslaper) en sinds we zijn over gegaan op hempje met onderbroek eigenlijk zelden meer. denk dat de rand van het oonderbroekje toch net de luier extra dichtklemt

één jaar geleden

Hier was de oplossing Rascal and Friends luiers

één jaar geleden

Wij doen een luierbroekje over de luier heen. Hij lekt nog wel eens door, maar niet zo vaak meer. Kan het zijn dat de romper strak zit? Dan kan de luier ook niet goed uitzetten.

één jaar geleden

Wij gebruiken baby dry Pampers achterste voren en een maatje groter dan overdag. Verder doen we hem geen romper aan voor de nacht, maar een boksershort aan onder zijn pyjama. Drinkt niet meer na 18.30 uur.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft dit bij mijn ouders ook. Daar kreeg ze na haar avond eten nog drinken voor het slapen gaan en hier thuis niet. Luier maat 7 pampers achterstevoren helpt ook. En na het avond eten geen drinken meer. Succes.