7 Reacties

5 jaar geleden

Acupunctuur durf ik niet te zeggen, voetreflex heb ik wel geprobeerd. Helaas niet gelukt.. wordt a.s. maandag ook gestript met 40+3 dus ik lees even mee😇

5 jaar geleden

Vandaag 40+3 en gestript. Maar ook al afspraak staan in het ziekenhuis voor eventuele inleiden als die zich niet vanzelf gaat melden haha. Helaas geen ervaring met acupunctuur

5 jaar geleden

Ik ben ook wel benieuwd. Ik geloof normaal niet echt in dit soort dingen maar ben inmiddels bereid om t eens te proberen (40+6)!

5 jaar geleden

Ik ben vanaf week 36 gestart met wekelijks een acupunctuursessie, maar dit is om de baarmoedermond te verweken en zou grotere kans geven om uit jezelf rond de uitgerekende datum te bevallen. Ze ‘voeren het elke week op’ zeg maar. Ik ben iig m’n slijmprop al (deels) verloren dus er gebeurt iets. Een eenmalige behandeling heb ik geen kennis van, maar als dit z’n werk doet kan ik me voorstellen dat het jullie ook kan helpen! Zou wel naar een acupuncturist gaan die is aangesloten bij een verloskundige praktijk. Dan weet je zeker dat ze niet lukraak gaan prikken. Ook al loop je er niet, kan je vaak toch voor een losse behandeling bij ze terecht.

5 jaar geleden

Gisteren voor het eerst geweest. Als het voor zondag niet komt wordt ik maandag ingeleid

5 jaar geleden

Reactie op Britt en Uk

Acupunctuur durf ik niet te zeggen, voetreflex heb ik wel geprobeerd. Helaa ...
Ooh!! Voetreflex kan ik ook nog proberen 🙃

5 jaar geleden

Yes! Bij mijn 2e zwangerschap was ik bijna 41 weken en het helemaal zat. Heb mij toen ‘s ochtends laten strippen en dezelfde middag een ‘weeën stimulerende’ acupunctuur behandeling gedaan. De volgende dag is ons dochtertje geboren. :-) Denk wel dat het geholpen heeft, maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik bij 40+2 dagen een stimulerende massage (voornamelijk voeten) gehad en toen braken mijn vliezen in de nacht die volgde. Mogelijk ook dus effectief geweest. Het kan in ieder geval geen kwaad om het te proberen als je er klaar mee bent. Succes!