19 Reacties

4 jaar geleden

Ik zit ook met een meisje van 7 maanden te hannessen. Liggen is niet meer fijn. Heb de badring van prenatal geprobeerd, maar ze glijdt redelijk onderuit. Dus met zo'n badmatras probeer ik de ruimtecte vullen, maar het blijft onhandig.

4 jaar geleden

Heb hier ook gewoon een simpele van een of andere babyzaak en leg dan op de bodem van het zitje een klein handdoekje (gastendoekje) tegen het onderuit glijden. Werkt prima!

4 jaar geleden

Ik heb er een van angel care vind hem echt ideaal

4 jaar geleden

Heb er hier ook 1 ze kan nog niet goed zelfstandig zitten maar ze vind het geweldig!

4 jaar geleden

Ik heb een badzitje van smooby. Super leuk en handig in gebruik. Had het 2 jaar geleden aangeschaft voor mijn dochter maar nu maakt mijn zoon van bijna 7 maanden er gebruik van. Hij vindt t echt heel leuk en zit er goed in.

4 jaar geleden

Een handige tip die ik kreeg...is een simpele ikea stoeltje(plastic) onder de douche. Ik heb er nog geen 1 kunnen bemachtigen, maar klonk goed. Wie weet hebben jullie er wat aan.

4 jaar geleden

Ik heb degene van jouw afbeelding. Hij zit er super goed in. Thomas in zijn bad en ik tegelijkertijd onder de douche. Ideaal! Moet er wel bij zeggen dat hij ruim 74 cm is en over de 9 kilo.

4 jaar geleden

Reactie op Chantal000

Ik heb degene van jouw afbeelding. Hij zit er super goed in. Thomas in zijn ...
Hoe heet de bad ring? Zie dat die in een baby bad past, wij hebben namelijk geen gewoon bad waar die in kan zitten 😇 En samen douche heb ik nog geen handigheid in gevonden hahaha

4 jaar geleden

Reactie op R-25

Ik heb een badzitje van smooby. Super leuk en handig in gebruik. Had het 2 ...
Deze hebben wij ook. Mijn dochtertje kan ook nog niet zelfstandig zitten, maar hier blijft ze wel goed in zitten! Ik vind het ideaal.

4 jaar geleden

Wij hebben eentje zoals deze bij m’n zoon en dochter gebruikt en zodra onze jongste zoon goed kan zitten (nu net 8 mnd dus nog even wachten) gaat hij er ook in. Ideaal voor in bad. Nooit alleen in zo’n ding laten zitten, maar dat is met alles met water.

4 jaar geleden

Ik heb dezelfde als op je foto! Mijn zoontje is ook 7 maanden en hij vindt het geweldig! Hij glijdt niet weg doordat er een anti slip gedeelte in zit waar hij op zit. Hij is er nog wel iets te klein voor maar hij blijft goed zitten en anders stop ik er een hydrofiele doek tussen waardoor hij goed rechtop blijft zitten. Ik vind het ideaal!

4 jaar geleden

Reactie op Amie1984

Wij hebben eentje zoals deze bij m’n zoon en dochter gebruikt en zodra onze ...
Ik heb deze ook en ik leg er een hydrofiele luier in, glijdt hij niet weg. Hij vindt het prachtig!

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekregen (van een enthousiaste gebruiker) en dacht eerst wat een raar ding maar de kleine man vindt het geweldig, hij kan zo veilig zelf alle kanten op zwemmen in bad

4 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Ik heb deze ook en ik leg er een hydrofiele luier in, glijdt hij niet weg. ...
Ik heb deze ook, eenvoudig maar fijn. Ik moet wel zeggen dat ik pas een badzitje heb gekocht toen mijn zoontje goed zelfstandig kon zitten.

4 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Das handige tip! Ga ik ook doen, bedankt!

4 jaar geleden

Reactie op Shahr

Ik zit ook met een meisje van 7 maanden te hannessen. Liggen is niet meer f ...
Wij hebben dezelfde en knopen een grote hydrofiel aan de zijkanten vast. Werkt echt top tegen het glijden!

4 jaar geleden

Reactie op SRH

Ik heb dezelfde als op je foto! Mijn zoontje is ook 7 maanden en hij vindt ...
Welke isdit?

4 jaar geleden

Reactie op 1ekind2020

Welke isdit?
De badring van Mykko!

4 jaar geleden

Reactie op Lauwww

Bedankt voor de tip! Werkt goed 😃