Mijn dochter is bijna 11 weken en sinds week 9 heeft ze last van krampjes, ben sinds week 8 overgestapt op flesvoeding. Infacol werkt niet, nu kreeg ik het advies van iemand om: ESPUMISAN Emulsion te gebruiken, iemand ervaring hiermee?
Wil niet teveel dingen proberen en overstappen omdat haar darmpjes echt moeten ontwikkelen, maar als dit een uitkomst is probeer ik het maar al te graag zo zielig die krampjes
Wij hebben espumisan gebruikt bij ons zoontje, omdat sab simplex een tijdje niet te verkrijgen was bij onze DA.. als ik mocht kiezen tussen die twee, zou ik voor sab simplex gaan.
Wij gebruiken espumisan, ik denk dat het goed helpt.
Voor en na de prik heb ik een paar dagen niet gegeven en ik merkte wel dat het met de espumisan wat beter is..
Een vriendin heeft sab simplex en ik las de bijsluiter, het hoofdingredient is bij espumisan en sab simplex hetzelfde (simeticon), alleen meer in sab simplex, maar je geeft ook minder druppels dan..
Bij ons werkte espumisan ook het beste! En wat wij doen is de fles bereiden met venchel ans Kümmel thee. Wij wonen in Duitsland dus mocht je dicht bij de grens wonen zal ik ook zeker dat halen. Als ik me niet vergis is espumisan homeopatisch. Veel succes! Is niet leuk als ze zulke erge krampen hebben.
Wij hebben tot 2 maanden Sab Simplex gebruikt hier. Zooooo tevreden. Het deed hier echt wonderen! Ik ben er zo tevreden over dat ik het echt aan elke moeder als geschenk wil geven. 😌❤️ Na 2 maanden had ze geen last meer van krampjes. Gelukkig! 🤎
Ik gebruik dus al sinds 6 weken vsm cina baby, en zit ook al op omneo comfort voeding van nutrilon.. ze had altijd wel last van krampjes gehouden. Na 12 weken werd het minder. Nu is ze bijna 15 weken en heeft sinds een paar dagen extreme kramp aanvallen wat ze nog nooit eerder gehad heeft 😳😳 ik weet me god niet wat te doen ermee.. iemand tips???
Ze heeft vandaag ook tijdens elke voeding een poepluier niet heel waterig maar t is wel dun🤔🤔 weet niet of dat goed is?