20 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee.. mijn meisje heeft ook veel last van krampjes namelijk.

5 jaar geleden

Wij hebben espumisan gebruikt bij ons zoontje, omdat sab simplex een tijdje niet te verkrijgen was bij onze DA.. als ik mocht kiezen tussen die twee, zou ik voor sab simplex gaan.

5 jaar geleden

Wij hebben druppels van vsm en die werken tot nu toe het best! We hebben ook al infacol en dergelijke geprobeerd maar die werkten helaas niet.

5 jaar geleden

Wij hebben infacol en sab simplex gebruikt maar espumisan hielp bij onze zoon het beste!

5 jaar geleden

Reactie op Dakaya

Wij hebben druppels van vsm en die werken tot nu toe het best! We hebben oo ...
Hoe heetten die druppels van VSM?

5 jaar geleden

Wij gebruiken cinababy van vsm, werkt goed!

5 jaar geleden

Reactie op Mandy93

Hoe heetten die druppels van VSM?
Cinababy!

5 jaar geleden

Wij gebruiken espumisan, ik denk dat het goed helpt. Voor en na de prik heb ik een paar dagen niet gegeven en ik merkte wel dat het met de espumisan wat beter is.. Een vriendin heeft sab simplex en ik las de bijsluiter, het hoofdingredient is bij espumisan en sab simplex hetzelfde (simeticon), alleen meer in sab simplex, maar je geeft ook minder druppels dan..

5 jaar geleden

Wij gebruiken espumisan, ik denk dat het goed helpt. Voor en na de prik heb ...
Ik geef alleen bv..

5 jaar geleden

Wij geven probiotica van orthiflor, bij beide kinderen gebruikt en bijna geen last van krampjes en iedere dag poepen ze dus geen last van obstipatie

5 jaar geleden

Bij ons werkte espumisan ook het beste! En wat wij doen is de fles bereiden met venchel ans Kümmel thee. Wij wonen in Duitsland dus mocht je dicht bij de grens wonen zal ik ook zeker dat halen. Als ik me niet vergis is espumisan homeopatisch. Veel succes! Is niet leuk als ze zulke erge krampen hebben.

5 jaar geleden

Kan sab simplex ook voor obstipatie zorgen?? Wij gebruiken het al helemaal lang, maar ook al heel lang lactulose omdat hij anders niet kan poepen 🤔

5 jaar geleden

Ik gebruik dit al vanaf week 2, het werkt echt heel erg goed. Probeer het nu af te bouwen, ze is 13 weken

5 jaar geleden

Wij hebben tot 2 maanden Sab Simplex gebruikt hier. Zooooo tevreden. Het deed hier echt wonderen! Ik ben er zo tevreden over dat ik het echt aan elke moeder als geschenk wil geven. 😌❤️ Na 2 maanden had ze geen last meer van krampjes. Gelukkig! 🤎

5 jaar geleden

Hier echt alles gebruikt wat je kunt bedenken en niks werkt, behalve tijd ☺. Bespaar jezelf het geld ☺

5 jaar geleden

Ik gebruik dus al sinds 6 weken vsm cina baby, en zit ook al op omneo comfort voeding van nutrilon.. ze had altijd wel last van krampjes gehouden. Na 12 weken werd het minder. Nu is ze bijna 15 weken en heeft sinds een paar dagen extreme kramp aanvallen wat ze nog nooit eerder gehad heeft 😳😳 ik weet me god niet wat te doen ermee.. iemand tips??? Ze heeft vandaag ook tijdens elke voeding een poepluier niet heel waterig maar t is wel dun🤔🤔 weet niet of dat goed is?

5 jaar geleden

Welke flesjes gebruik je? Bij ons waren de krampjes gelijk verdwenen toen we overstapte op een andere fles.

5 jaar geleden

Reactie op Baba2020

Welke flesjes gebruik je? Bij ons waren de krampjes gelijk verdwenen toen w ...
Dr Brown flessen

5 jaar geleden

Reactie op Mandy93

Dr Brown flessen
Die helpen bij ons goed tegen krampjes, vooral in combinatie met de difrax speen, die kon hij beter aanhappen, waardoor er minder lucht bij kwam

5 jaar geleden

Diffrax flesje! Pakt ze super goed waardoor er geen lucht meer bijkomt