9 Reacties

5 jaar geleden

Ik merk ook de laatste paar weken dat ik ben gaan snurken 🙊🙊 Nog niet gehad dat ik wakker werd door geen zuurstof meer te hebben, maar ik ben wel al een aantal keer wakker geworden van mijn eigen geluid! 🤣 En als ik sochtends mijn neus snuit komt er ook bloed uit.. Dus ik denk wel dat het wat geïrriteerd er van word!!! Ik hoop maar dat het na de zwangerschap weer over is met dat gesnurk 😅

5 jaar geleden

Ik heb ook last van snurken. Wat jij benoemd is slaap apneu. Door de zwangerschap zijn je slijmvliezen opgezet waardoor je dus gaat snurken. Ik wordt er niet wakker van maar mijn man heeft er erg veel last van. Wat bij mij helpt is neusspray en anti snurk pleisters (ook fijn als je wel verkouden bent). Dit kan je kopen bij bijv de Etos. Sterkte, het is een ramp maar gaat als het goed is vanzelf weer over.

5 jaar geleden

Hier word ik ook wakker van mijn eigen gesnurk.. Maar dat van jou klinkt inderdaad als slaap apneu. Wel verstandig om even met je huisarts te bespreken vanmiddag!

5 jaar geleden

Ik heb dus een soort piep met uitademen, en soms heel hoog in m'n borst kloppingen. Zou dit dan ook door de zwangerschap komen? Alsof ik niet kan ademen en dat duurt ongeveer 2 minuten.. Terwijl ze helemaal ingedaald is dus niet hoog ligt

5 jaar geleden

Hier ook flink aan t snurken.. Nu verkouden, maar ook los daarvan. Man is niet blij haha. Heb ook soms dat ik buiten adem wakker word en idd dan even moet bijkomen ervan. Nu van die neusstrips gekocht en spuit steeds zoutoplossing.. Ben benieuwd of t wat doet!

5 jaar geleden

Reactie op Clair

Hier ook flink aan t snurken.. Nu verkouden, maar ook los daarvan. Man is n ...
Volgens de huisarts was er niet veel aan te doen nu. Ben wel heel benieuwd of de neusstrips werken.

5 jaar geleden

Volgens de huisarts was er niet veel aan te doen nu. Ben wel heel benieuwd ...
Kan ook sleep apnea zijn . zal beter onderzoeken ! Soms huisartsen zijn nonchalant , ik persoonlijk heb geen vertrouwen in hun ...

5 jaar geleden

Ik had er laatst een nachtje last van, althans, mijn vriend vooral 🤭 die ochtend moest ik voor controle naar de verloskundige, ging mijn vriend ter plekke zijn beklag doen hierover 😂 de verloskundige moest er om lachen en zei dat het er helaas bij hoort. Je luchtwegen komen wat in de knel, en dan snurk je makkelijker.. niet zo charmant, maar als het goed is ben je er vanaf na de bevalling 😉

5 jaar geleden

Ik heb er zelf geen last van. Ik merk het ook niet maar volgens mijn man snurk ik ineens als een beer 😂😂 weet hij ook eens hoe ik me voel als hij weer eens ‘s nachts aan het snurken is 😅